Mobility o rebrandingu ERY

Mobility – magazyn mobilnych technologii, na portalu www.mobility.com.pl opublikował ekskluzywny wywiad z prezesem zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej, Miroslavem Rakowskim o wprowadzeniu na polski rynek globalnego brandu T-Mobile.

„Bylibyśmy chyba mistrzami świata, gdybyśmy przygotowali rebranding w cztery miesiące. Sama zmiana marki to wierzchołek góry. Za takimi zmianami idzie nowa oferta, zmiana wystroju salonów, procedur wewnątrz firmy itp. Rebranding to nie jest takie proste, jak się niektórym może wydawać. To bardzo dużo ciężkiej pracy wewnątrz firmy. Z drugiej strony na spotkaniach w centrali widzimy mapę Europy z krajami, w których właścicielem telekomów jest T-Mobile. Przez środek Europy, od Anglii do Bałkanów, jest kolor magenta, a tylko w jednym dużym kraju w samym centrum jest kolor niebieski. Nie będę ukrywał, że chciałbym, aby niebawem to się zmieniło.

(…)niebawem w Polsce pojawi się marka T-Mobile” – powiedział prezes Ery. Cały wywiad na stronie mobility.com.pl.

http://mobility.com.pl/czas-na-rebranding-wywiad-z-miroslavem-rakowskim-prezesem-zarzadu-ptc.html

W czerwcowym wydaniu Mobility ukaże się obszerny materiał nt. rebrandingu!

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu