Wiosenne pakiety 4clover w wiosennych cenach

Na wiosnę 4clover wprowadza 3 specjalne promocyjne pakiety reklamowe: Piękna na wiosnę, Zdrowa na wiosnę, Apetyczna na wiosnę. Oferta skierowana jest do klientów, którzy chcieliby dotrzeć do kobiet, zainteresowanych tematyką zdrowia i urody.

Oferta 4clover obejmuje witryny Inforu (zdrowotne, lifestylowe i kulinarne) oraz serwis Poradnikzdrowie.pl. Pakiety, wykorzystujące wybrane formy reklamowe, dostępne w serwisach objętych ofertą, sprzedawane są po cenach specjalnych.

W pakiecie Piękna na wiosnę znalazły się kontekstowo dopasowane sekcje serwisu Poradnikzdrowie.pl oraz serwis Kobieta.wieszjak.pl. Dodatkowo 4clover proponuje kampanię displayową w pakiecie 4_beauty – w promocyjnej cenie.

Pakiet Zdrowa na wiosnę to propozycje ciekawych rozwiązań w popularnej części serwisu Poradnikzdrowie.pl (sekcja Zdrowie) oraz w witrynie Grupy Infor – Zdrowie.wieszjak.pl. Dodatkowo oferowane jest wzmocnienie działań kampanią odsłonową w pakiecie 4_health.

Pakiet Apetyczna na wiosnę to połączenie działań w serwisie Gotujmy.pl z grą reklamową Trzymaj linię, przygotowaną przy współpracy zespołu AdAction. 

Oferta wiosennych pakietów 4clover obejmuje takie formy reklamowe jak artykuły sponsorowane, newslettery, belki reklamowe, screeningi. Obowiązuje od maja do czerwca. Za sprzedaż odpowiada dział agencyjny IDMnet.

Sieć 4clover została uruchomiona przez IDMnet w 2009 roku. Skupia starannie wyselekcjonowane witryny, kierowane do kobiet. Sieć oferuje reklamodawcom 11 pakietów tematycznych, pozwalających na dotarcie do odbiorców o ściśle określonych profilach zainteresowań. Według statystyk Megapanel PBI/Gemius za luty 2011, sieć dociera do 9 630 984 realnych użytkowników.

źródło/autor: IDMnet

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu