Müller Polska będzie korzystać z rozwiązania Comarch ECOD Agent 2.0

Müller Polska, oddział niemieckiej firmy produkującej od 1896 roku jogurty i produkty mleczne, producent wielosmakowych jogurtów Müller Mix, podpisał z Comarch umowę na wdrożenie i utrzymanie rozwiązania Comarch ECOD Agent 2.0 do wsparcia przedstawicieli handlowych na terenie Polski.

– Rozmowy z firmą Müller zakończyły się  sukcesem i firma zdecydowała się na wybór rozwiązania Comarch ECOD Agent 2.0. Jest to kolejna ważna umowa Comarch z zakresu wsparcia sprzedaży w branży FMCG. Nowy system mobilny Comarch ECOD Agent 2.0 jest już używany m.in. przez Diageo, producenta i dystrybutora jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie (m.in. Johnnie Walker oraz Smirnoff) – mówi Grzegorz Mikuś, business solution manager w Comarch.

Comarch to dostawca innowacyjnych rozwiązań informatycznych m.in. w zakresie zarządzania procesami sprzedażowymi. Comarch ECOD Agent 2.0 jest kompleksowym, profesjonalnym systemem wsparcia sprzedaży klasy Sales Force Automation, który zapewnia całościową obsługę punktu sprzedaży przez mobilnych przedstawicieli handlowych. Korzysta z niego wielu użytkowników, w tym firmy będące czołowymi przedstawicielami branży Retail&FMCG – Bacardi Martini, Agros Nova (producent soków i napojów owocowych, m.in. Fortuna, Pysio, Tarczyn), Mieszko (producent słodyczy, w tym tradycyjnych Kukułek), Navo (strategiczny partner Procter&Gamble, Master Distributor Home&Body Care 3M, Electro P&G Full Service Distributor), Sobieski (producent jednej z najlepszych wódek świata), Makarony Polskie, budowlanej – Effector (jeden z liderów branży okiennej), farmaceutycznej i chemiczno-kosmetycznej, m.in. Teva (Pliva Kraków), Dr Irena Eris (czołowy producent kosmetyków) i wielu innych.

Comarch ECOD Agent 2.0 jest jednym z modułów Platformy Comarch ECOD, która służy do elektronicznej wymiany oraz przechowywania dokumentów i informacji pomiędzy partnerami biznesowymi. W ramach Platformy Comarch ECOD klienci mogą korzystać także z rozwiązań Comarch ECOD Dystrybucja i Comarch ECOD Business Portal, które pozwalają na wsparcie sprzedaży i uzyskanie wielu korzyści wynikających z automatyzacji procesów, poprawy jakości danych, możliwości redukcji kosztów oraz oszczędności czasu i zaangażowania czynnika ludzkiego. Platforma funkcjonuje od 2000 roku i skupia społeczność ponad 13 tys. firm z 30 krajów i różnych branż. Korzystają z niej m.in. największe firmy paliwowe – BP Polska, Lotos, sieci handlowe – Auchan, Metro, Carrefour, Unilever, Intermarche oraz ich dostawcy, np., Nestle, Osram, Pepsi i wielu innych. W 2010 roku Platforma Comarch ECOD przetworzyła około 120 milionów dokumentów.

źródło/autor: Comarch

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu