Mistrzowski zestaw w kampanii Mastercook

Jeden z czołowych producentów AGD w Polsce – marka Mastercook, rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej Mistrzowski zestaw”. W spotach telewizyjnych pokazany zostanie piekarnik MF-880 ATCX, który automatycznie dobiera najlepszy sposób pieczenia, a także aktualna promocja, umożliwiająca kompleksowe wyposażenie kuchni.

Kampania potrwa do połowy czerwca 2011 r. i będzie miała charakter wizerunkowo-sprzedażowy – przekaz, dotyczący nowego modelu piekarnika zostanie dodatkowo wzmocniony animacją, nawiązującą do aktualnej promocji. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Mastercook, oferującej bogaty asortyment produktów AGD oraz zachęcenie Klientów do skorzystania z atrakcyjnej promocji. Umożliwia ona wyposażenie kuchni w nowoczesny sprzęt, a dodatkowo otrzymanie wartościowego prezentu – zmywarki lub kompletu garnków. Spoty marki Mastercook pojawią się na antenach najważniejszych stacji: TVN, TVP1, TVP2, Polsat, TVN Style, TVN 24, TLC, Polsat Cafe oraz w kanałach tematycznych – AT Media.

Telewizyjnym spotom towarzyszy wiosenna kampania prasowa najnowszego produktu marki Mastercook – płyty indukcyjnej o dwóch, największych obecnie na rynku strefach grzewczych. Model Double Evolis można zobaczyć na łamach popularnych pism kobiecych – „Dobre Rady”, „Olivia”, „Claudia”, „Poradnik Domowy”, magazynów kulinarnych – „Moje Gotowanie”, „Kuchnia”, „Sól i Pieprz” oraz tytułów o tematyce zdrowotnej – „Samo Zdrowie”, „Zdrowie”. W Internecie prowadzone są kampanie display, komunikujące promocję sprzętu AGD, spójne z kampanią telewizyjną. Obejmą one najpopularniejsze porównywarki cen i sklepy internetowe oraz kampanie AdWords w sieci Google. Dodatkowym wsparciem są działania z zakresu PR, prowadzone przez agencję Ego Public Relations.

źródło/autor: Mastercook

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu