Dni Wiedzy w MIS SA

Jedni zbierają znaczki, inni hodują kanarki, jeszcze kto inny oddałby wszystko za nowy numer limitowanej edycji miesięcznika motoryzacyjnego. W każdej firmie cenny czas poświęcany jest na pracę. Czasem jednak warto wykorzystać go w inny sposób. Wrocławska spółka MIS SA organizuje spotkanie, które pozwoli odkryć talenty, które mogą być wykorzystane w rozwoju zawodowym. 

Czy dobrze znasz swojego kolegę z pracy? Na co dzień milczący, niepozorny, pogrążony w pracy, niemal trudno go dostrzec. A przecież jego pasja, w której osiągnął już poziom mistrzowski w wielu wywołałaby pomruki zachwytu. Tylko jak się o tym przekonać? Jednym ze sposobów są właśnie Dni Wiedzy, organizowane przez przedsiębiorstwa po to, by wzmocnić poczucie więzi pracowników z firmą. Każdy dostaje okazję do tego, by o sobie opowiedzieć. Pokazać swoje pasje związane z firmą, bądź pozazawodowe. 13 maja taką imprezę organizuje wrocławska spółka MIS SA.

Marcel Kasprzak, prezes MIS-a, nie miał wątpliwości, o czym będzie opowiadał. Jego prywatne pasje to przede wszystkim wyścigi samochodowe i podróże. Drugi z członków zarządu, Jarosław Sołtys, nie potrafi usiedzieć na miejscu. Z tym, że woli dwa kółka i gdy tylko ma okazję, wybiera się na wyprawy rowerowe, podczas których towarzyszy mu nieodłącznie aparat fotograficzny. W wakacje poleciał samolotem do Budapesztu, ale…. wrócił rowerem.

Najmłodszy stażem, ale bardzo aktywny pracownik działu handlowego Piotr Garan podzieli się wiedzą na temat produktu, który z powodzeniem sprzedaje – mis-Partner21/Urzędy.

Dni Wiedzy nie są zwykłym spotkaniem integracyjnym. To jedna z technik zarządzania wiedzą, oparta na fundamentach kulturowych firmy. – Ich skuteczność zależy od tego, czy wcześniej określono i pielęgnowano odpowiednie wartości, mające odzwierciedlenie zarówno w wizji, misji i strategii przedsiębiorstwa, jak i w praktyce – wyjaśnia Jarosław Sołtys, który jest także członkiem-założycielem Stowarzyszenia Praktyków Zarządzania Wiedzą. Jego zdaniem tego typu przedsięwzięcia są skutecznym narzędziem budowy poczucia więzi pracowników z firmą oraz ich satysfakcji z pracy. – Podczas spotkań pojawia się nowy potencjał innowacji i efektywności działania, który powinna wykorzystać kadra menedżerska. Pracownicy powinni wiedzieć, że ich dzielenie się wiedzą i pasją przynosi konkretne efekty w firmie – podsumowuje.

Spółka MIS SA specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań wspierających zarządzanie wiedzą i informacją. Ma prawie 20-letnie doświadczenie w branży. Z rozwiązań MIS korzysta kilkadziesiąt urzędów administracji samorządowej i publicznej (m.in. Ministerstwo Sprawiedliwości, Agencja Mienia Wojskowego, Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Urząd Marszałkowski w Łodzi) oraz wielu komercyjnych klientów (m.in. EnergiaPro, Dialog, Grupa Żywiec, Coca-Cola, EuroLot, Elektromontaż Poznań, Fresenius).

Swoje rozwiązania MIS opiera na technologiach światowych potentatów branży IT – Microsoft i IBM. Jest także partnerem firmy QPR Software, fińskiego producenta programów wspomagających zarządzanie strategiami biznesowymi.

Według rankingu magazynu „Computerworld” – MIS należy do czołówki polskich firm informatycznych o największym wzroście przychodów. Spółka jest członkiem Business Centre Club, Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji oraz Dolnośląskiej Izby Gospodarczej. Biura MIS działają we Wrocławiu i Warszawie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu