Ruszyła kampania reklamowa pierwszej Miejskiej Karty Płatniczej we Wrocławiu

W poniedziałek (9 maja) ruszyła kampania reklamowa Miejskiej Karty Płatniczej we Wrocławiu. Hasło „Karta płatnicza i miejska w jednej… a w niej imienny bilet długookresowy” znaleźć można m.in. w lokalnej prasie, na billboardach oraz na wrocławskich autobusach i tramwajach. Z Miejskiej Karty Płatniczej Citi Handlowy pasażerowie komunikacji miejskiej we Wrocławiu korzystać mogą od 5 maja. Rozwiązanie to, oprócz wygody korzystania z jednej karty zamiast dwóch, pozwala klientom na uzyskanie rabatu na bilety komunikacji miejskiej w wysokości 10 proc.

Adresatami kampanii są pasażerowie komunikacji miejskiej, stąd z reklamami pojawiamy się na wrocławskich autobusach, tramwajach czy biletomatach. W komunikacji naszego produktu podkreślamy wygodę rozwiązania – dwie karty w jednej – oraz możliwość uzyskania zniżki na bilety komunikacji miejskiej, tłumaczy Izabela Kochańska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Bankowości Detalicznej.

Reklamy promujące Miejską Kartę Płatniczą we Wrocławiu pojawią się mediach lokalnych, Internecie, na billboardach oraz tramwajach i autobusach. Kampania potrwa do lipca 2011 roku.

Miejska Karta Płatnicza Citibank łączy funkcjonalności karty płatniczej Citibank i Wrocławskiej Karty Miejskiej Urbancard. Rozwiązanie to – znacznie bardziej zaawansowane niż tradycyjna karta przedpłacona – pozwala klientom na kartę do konta osobistego wgrać bilet. Pasażerowie komunikacji miejskiej we Wrocławiu zyskują wtedy „plastik”, który uprawnia ich nie tylko do dokonywania płatności, wypłat z bankomatów, korzystania z rabatów w ramach największego w Polsce Programu Rabatowego Kart Płatniczych, ale także jest nośnikiem imiennych okresowych biletów komunikacji miejskiej (7-dniowych,. 30-dniowych, 60-dniowych, 90-dniowych lub semestralnych).

Miejska Karta Citibank to pierwsza karta umożliwiająca uzyskanie rabatu na bilety komunikacji miejskiej we Wrocławiu. Tylko posiadacze Miejskiej Karty Citibank na zakupie długookresowych imiennych biletów miejskich mogą zaoszczędzić 10 proc. W przypadku biletów 30-dniowych, normalnych stanowi to oszczędności 96 zł rocznie. Warunkiem jest wpłata na konto 1500 zł co miesiąc. Zniżki te realizowane są w formie zwrotu przez bank określonej części wartości zakupionego biletu na rachunek konta. Zwroty dokonywane są z końcem następnego miesiąca.

Ofertą zniżki 10% objęte są imienne bilety długookresowe– 30-dniowe, 60-dniowe, 90-dniowe,, semestralne, zarówno ulgowe jak i normalne.

Miejska Karta Citibank wykorzystywana może być także jako elektroniczny bilet wstępu do miejskich obiektów we Wrocławiu, np. do ZOO.

źródło/autor: Citi Handlowy

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu