Adv.pl stawia na SEM

Adv.pl wchłonęła do swojej struktury markę Weblocus zajmującą się pozycjonowaniem w wyszukiwarkach i reklamą AdWords. Zespół Weblocusa stworzy odrębny dział w agencji.

Cały zespół ekspertów działający dotychczas pod marką Weblocus poszerzy kompetencje działu SEM w Adv.pl. Leaderem zostanie Sławek Graczyk od 7 lat związany z branżą pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarkach. Współpracuje z takimi firmami jak Nestle, Tesco czy Microsoft.

Budujemy w Adv.pl profesjonalny zespół doświadczonych ekspertów. Obecnie liczy on cztery osoby i zasila go m.in. Tomasz Kornicki, z którym współtworzyłem markę Weblocus. Jako osobny dział w Adv.pl pozyskaliśmy takich klientów, jak: Tesco i Liberty Direct – mówi Sławek Graczyk, Senior SEM Specialist w Adv.pl.

Pogłębianie kompetencji SEM to jeden z kluczowych kierunków rozwoju Adv.pl w 2011 roku. Agencja wdraża też nowe narzędzia powiązane ściśle z SEM, m.in. SUO czyli synergię SEO i Usability w kontekście projektowania oraz optymalizacji serwisów zarówno dla wyszukiwarek jak i użytkowników.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu