Link4 i Tesco – bony za zakup polisy

Możemy zapłacić mniej za ubezpieczenie OC i AC. Link4, lider ubezpieczeń direct oraz Tesco, czołowa sieć sklepów samoobsługowych, wprowadziły wspólną ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki temu polscy kierowcy mogą zaoszczędzić na ubezpieczeniu komunikacyjnym nawet 200 złotych, wydając tę kwotę na zakupy.

Ubezpieczenia komunikacyjne Link4 dołączyły do gamy usług finansowych Tesco Twoje Finanse. Link4 jest jedynym ubezpieczycielem komunikacyjnym, na którego produkty postawiła sieć handlowa. Oferta skierowana jest do nowych klientów towarzystwa. Decydując się na zakup polisy OC lub AC Link4 w ofercie Tesco, klient otrzymuje 10 procent wartości polisy w bonach na zakupy w Tesco. Oznacza to oszczędności nawet do 200 zł. Dodatkowo, posiadacze karty Tesco Clubcard – a tych jest już ponad 3 miliony – zyskają przy zawarciu umowy ubezpieczenia w Link4 nawet do 3000 punktów w programie Clubcard.

Oferta Link4 TU S.A. i Tesco Polska to pierwsza wspólna inicjatywa dwóch firm, za którymi stoi międzynarodowe doświadczenie. Skąd pomysł na połączenie sił? Tesco szacuje, iż każdego tygodnia sklepy sieci odwiedza 5 milionów osób. Zaś jak wynika z badań, jakie firma 4P Research Mix przeprowadziła dla Tesco, 67 procent klientów udaje się na zakupy samochodem. „Tesco to niskie ceny. Od dziś – nie tylko produktów spożywczych czy przemysłowych, ale także ubezpieczeń” – wyjaśnia Piotr Kubień z Tesco Twoje Finanse. „Dla Link4 współpraca z Tesco jest elementem rozwoju spółki poprzez programy partnerskie. Zyskujemy także kolejną możliwość zaprezentowania naszej oferty milionom nowych klientów” – dodaje Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu Link4.

Oferta Link4 i Tesco ma charakter pilotażowy i obowiązuje do końca 2011 roku. Ze szczegółami oferty Link4 i Tesco można zapoznać się w wybranych sklepach sieci, a także na stronie www.tesco.pl/finanse. Sam zakup polisy odbywa się zaś directowo. Klienci ubezpieczenie Link4 mogą zakupić przez stronę internetową Tesco lub telefonicznie, korzystając z dedykowanego numeru telefonu: 22 444 67 44.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu