Letnia kampania promocyjna Häagen-Dazs

General Mills Eastern Europe wspiera lodową markę super premium Häagen-Dazs. Działania zaplanowane na letnie miesiące skupią się na wsparciu sprzedaży, kampanii prasowej oraz działaniach public relations. Marka Häagen-Dazs obecna jest na polskim rynku od 2008 roku.

General Mills Eastern Europe, właściciel marki super premium Häagen-Dazs, wspiera sprzedaż lodów w sezonie letnim. Celem zaplanowanych działań jest edukowanie konsumentów o unikalnej recepturze i naturalnych składnikach lodów Häagen-Dazs, budowanie rozpoznawalności marki oraz promocja nowości dostępnych w sklepach i firmowych lodziarniach Häagen-Dazs.

W najbliższych miesiącach w wybranych tytułach prasy opiniotwórczej ukażą się advertoriale i reklamy Häagen-Dazs, których bohaterką jest ambasadorka marki – niemiecka aktorka i celebrytka Cosma Shiva Hagen. Ponadto, przez całe lato trwać będzie kampania public relations, skupiona na komunikacji nowych wariantów smakowych Häagen-Dazs i skierowana do mediów kobiecych, opiniotwórczych oraz life style.

General Mills Eastern Europe planuje również promocje sms-owe realizowane z wybranymi sieciami oraz szereg innych aktywności prosprzedażowych.

Lody Häagen-Dazs dostępne są w sieciach Piotr i Paweł, Alma, Bomi,  Real, Tesco, Makro, Auchan, Carrefour, Leclerc, Intermarche, Marcpol,  Społem Szczecin, Chata Polska, na stacjach Statoil oraz w dobrych sklepach osiedlowych. Firmowe lodziarnie marki zlokalizowane są w Warszawie (ul. Nowy Świat 36 oraz w Galerii Mokotów, ul. Wołoska 12) i działają na zasadach franczyzy.

Projekty ATL/BTL dla marki Häagen-Dazs realizuje agencja Impresariat Karlsbad, za działania public relations odpowiada agencja TBWA\PR.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu