Gemius wprowadza do swojej struktury organizacyjnej stanowisko Managera Produktu

Gemius – lider badań rynku online w Europie – wraz z dynamicznym rozwojem produktów badawczych firmy, podjął decyzję o wprowadzeniu do swoich struktur nowego stanowiska – Managera Produktu. Głównym zadaniem osób piastujących tę funkcję będzie dbanie o rozwój produktów badawczych firmy oraz koordynacja działań marketingowych i sprzedażowych.

Decyzja o utworzeniu nowych struktur ma na celu usprawnienie rozwoju spółki i wiąże się ze stworzeniem strategii sprzedażowych poszczególnych produktów badawczych. Dzięki temu oferta firmy będzie na bieżąco dostosowywana do potrzeb klientów, zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

Kluczowy projekt badawczy gemiusAudience, funkcjonujący w Polsce pod nazwą Megapanel PBI/Gemius, obecny jest na ponad 20 rynkach regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) i stanowi główne źródło informacji na temat oglądalności witryn oraz aplikacji internetowych. W gronie Managerów Produktu gemiusAudience znaleźli się: Filip Pieczyński, wiceprezes Gemius SA, Krystyna Bębenek oraz Lauris Lietavietis.

– Do zakresu naszych działań należeć będzie wprowadzanie badania gemiusAudience na nowe rynki, udział w przetargach na pomiar widowni internetowej, a także współpraca z lokalnymi organizacjami branżowymi oraz bezpośrednimi klientami firmy. Ponadto, zajmiemy się pracami nad rozwojem gemiusAudience, rozszerzeniem jego funkcjonalności o pomiar oglądalności treści multimedialnych oraz pomiarem wyników dla mobilnych narzędzi internetowych – mówi Krystyna Bębenek.   

Pozostali Product Managerowie rozwijać będą kolejne kluczowe produkty badawcze Gemius – gemiusDirectEffect oraz AdOcean. Tamas Ács, dotychczasowy dyrektor spółki Gemius na Węgrzech, objął stanowisko Managera Produktu gemiusDirectEffect. Do jego obowiązków należy nadzór nad rozwojem, wprowadzeniem, a także sprzedażą nowej wersji narzędzia – gDE 2.0. Z kolei Managerem Produktu AdOcean, siostrzanej spółki Gemius, został Toms Panders – do tej pory zarządzający biurem Gemius Łotwa. Oba narzędzia do pomiaru i serwowania kreacji reklamowych, zarówno gemiusDirectEffect oraz AdOcean, są wysoko cenione wśród agencji mediowych oraz wydawców i generują znaczące dochody na większości rynków, gdzie obecny jest Gemius.

W najbliższym czasie Gemius planuje także rekrutację osoby, która będzie odpowiadała za globalny rozwój produktów site-centric (gemiusTraffic, gemiusHeatMap, gemiusStream).

źródło/autor: Gemius

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu