Comarch Loyalty Management otrzymał maksymalną ocenę w benchmarkingu MJA Associates

Eksperci z MJA Associates (www.mjaassociates.com) przestawili raport dotyczący funkcjonalności oraz możliwości rozwiązania Comarch Loyalty Management. W przeprowadzonym benchmarkingu Comarch ponownie zdobył maksymalną ilość punktów.

Analiza systemu objęła wiele aspektów rozwiązania, wśród nich były m.in. „Points Engine and Bonussing”, „Rewards Management”, „Security Controls” i przyniosła najwyższą z możliwych ocen.

– Comarch stworzył przyszłościowe rozwiązanie, które plasuje się w pierwszej trójce najlepszych rozwiązań tego typu na świecie. Comarch oferuje swoim klientom także doświadczonych ekspertów, którzy potrafią współpracować z każdym i sprawić, by wdrożenie programu lojalnościowego zakończyło się pełnym sukcesem – stwierdził Mike Atkin, prezes zarządu, MJA Associates (www.customerstrategynetwork.com ).

Comarch Loyalty Management jest elementem platformy Comarch EMM (Enterprise Marketing Management), na którą składa się rodzina produktów wspomagających działania marketingowe przedsiębiorstw. Jest to jeden z najbardziej zaawansowanych systemów lojalnościowych na świecie, który posiada wersje obsługujące m.in. branże retail&fmcg, paliwową, farmaceutyczną, lotniczą, telekomunikacyjną, ochrony zdrowia oraz sektor bankowy. System został wdrożony u ponad 30 klientów w Europie i Stanach Zjednoczonych, wśród klientów można wymienić np. Grupę Żywiec, Leroy Merlin, Heineken, OMV, projekty BP Global (Wielka Brytania, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Polska), JetBlue Airways, Credit Suisse.

źródło/autor: Comarch

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu