AdAhead realizuje kampanię Play Fresh w grach PC i PS3

AdAhead na zlecenie domu mediowego Mediacom prowadzi dla operatora sieci komórkowej Play działania w grach online. Banery Play Fresh pojawiły się między innymi w grach Battlefield, Need for Speed Shift, NHL 2010 czy Football Superstar.

Kampania Play Fresh realizowana jest w ramach największej sieci reklamowej specjalizującej się w grach – IGA Worldwide, której zasięg w Polsce to 300 tysięcy unikalnych graczy. W działaniach wykorzystano gry dedykowane użytkownikom komputerów oraz konsoli Playstation 3. Banery Play Fresh pojawiają się w momencie ładowania gry oraz w jej trakcie – są wtedy wkomponowane w wirtualną scenerię. W grze Battlefield reklama pojawia się na budynkach, wśród których toczy się akcja gry, w Need for Speed Shift występuje jako reklama outdoorowa, natomiast w NHL 2010 widnieje na bandach lodowiska.

Według szacunków IAB Polska gry internetowe będą w 2011 roku najdynamiczniej rozwijającym się kanałem przekazów marketingowych (źródło: Raport „Rynek gier”, Interaktywnie.com, 04.2011). „Wbrew pozorom kontakt z marką w czasie gry jest o wiele bardziej intensywny i angażujący, niż w przypadku standardowych form reklamowych. Czynność grania wywołuje emocje, co przekłada się na inne postrzeganie reklamy. Dodatkowo w porównaniu z tradycyjnymi banerami internetowymi czas kontaktu użytkownika z kreacją w grze ulega przedłużeniu” – mówi Adam Semik, Managing Director agencji AdAhead.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu