W poszukiwaniu młodych i zdolnych filmowców

7 globalnych konkursów, 21 orzeźwiających tematów, setki zaskakujących filmowych pomysłów! Właśnie ruszyła trzecia już, tym razem polska edycja globalnego projektu „Pepsi Films”! Teraz także w Polsce Pepsi przy współpracy z platformą filmową MoFilm poszukuje młodych i zdolnych filmowców, by pomóc im rozwinąć skrzydła i zaprosić do elitarnego grona twórców współpracujących na stałe z marką.

To jednak nie wszystko – autorzy najbardziej oryginalnych zgłoszeń otrzymają granty finansowe, a ich prace zostaną zaprezentowane podczas tegorocznego festiwalu Era Nowe Horyzonty. Wystarczy odpowiedzieć na jeden z trzech zadanych przez Pepsi tematów, wysyłając 60-sekundowy film prezentujący zupełnie nowe, niekonwencjonalne spojrzenie na świat.

Pepsi zawsze wspierała młodych ludzi, wierząc w ich kreatywność, pasję, własny styl i pomysły, które są w stanie orzeźwiać świat. Również tym razem, w poszukiwaniu młodych talentów, Pepsi organizuje serię konkursów pod hasłem „Pepsi Films”, które mają na celu wyłonić zdolnych, aspirujących filmowców o świeżym spojrzeniu, oszlifować ich talent i umożliwić współpracę przy reklamowych projektach Pepsi.

Swoje propozycje może przedstawić każdy, kto ma coś do powiedzenia i wie, jak użyć kamery. Liczy się świeżość spojrzenia i dobra koncepcja. W konkursie wezmą udział 60-sekundowe filmy będące odpowiedzią na jeden, dwa lub nawet trzy orzeźwiające tematy postawione przez Pepsi: „Orzeźwij…siebie samego!”, „Odciśnij swoje piętno!”, „Jestem sławny!”.

Wystarczy sięgnąć po kamerę, puścić wodze fantazji, nakręcić film, a następnie wrzucić go na platformę (zakładka http://www.mofilm.com/competitions/pepsifilms).  Pepsi nie stawia tu prawie żadnych formalnych ograniczeń – można słać dowolną ilość propozycji na każdy z trzech tematów, lecz zwyciężą pomysły najbardziej kreatywne, świeże i… orzeźwiające!

Spośród uczestników zostanie wyłonionych dziewięciu laureatów – po trzech z każdego zadanego przez Pepsi tematu. Czekają na nich nagrody finansowe w wysokości odpowiednio 10.000$, 2.000$ oraz 500$, a ich prace zostaną zaprezentowane w trakcie festiwalu Era Nowe Horyzonty. Tam właśnie, spośród trzech najlepszych finalistów każdego wyzwania, zostanie wybrany główny zwycięzca konkursu, który przy wsparciu ze strony profesjonalnych mentorów oraz z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu i budżetu produkcyjnego w wysokości 20.000$, będzie miał szansę zrealizować orzeźwiający projekt Pepsi.

„Pepsi Films” to siedem międzynarodowych konkursów w 2011 roku, w których rywalizują krótkie 60-sekundowe formy filmowe. Każdy z konkursów otwiera uczestnikom drogę do świata młodych twórców filmowych w ramach unikatowej współpracy Pepsi z platformą MoFilm. Już w tej chwili można oglądać pomysły laureatów zakończonego konkursu w Hiszpanii.

http://www.mofilm.com/competitions/pepsifilms/barcelona2011

Z kolei pod koniec kwietnia na festiwalu filmowym Tribeca w Nowym Jorku zostaną pokazane zwycięskie filmy z amerykańskiej edycji „Pepsi Films”.

Teraz niezwykle ciekawe wyzwania czekają również polskich miłośników eksperymentów z kamerą, a dzięki temu, że Pepsi umożliwia wszystkim uczestnictwo w pozostałych edycjach, każdy ma szansę stać się laureatem konkursu w Chinach, Indiach, Włoszech czy Francji. Wystarczy odpowiedzieć na kolejne wyzwania Pepsi.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu