On Board PR i San Markos będą pracować dla Ségécé Polska

On Board PR i San Markos zwyciężyły w przetargu na opracowanie strategii komunikacji i brandingu dla jednego z projektów Segece, wiodącego europejskiego operatora centrów handlowych. Za przygotowanie strategii komunikacji odpowiadać będą konsultanci On Board PR a za strategię brandingową zespół San Markos. Umowa o współpracy zawarta z SégécéPolska jest umową projektową. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

Ségécé specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych oferując pełen zakres usług zarządzania aktywami centrów handlowych i obiektów komercyjnych. Usługi te obejmują etap projektu, długoterminowe administrowanie aktywami w tym badania, projektowanie, rozwój, komercjalizację, zarządzanie nieruchomościami oraz obsługę techniczną. Ségécé działa w imieniu inwestorów nabywając istniejące obiekty komercyjne lub rozwijając nowe projekty budowlane, w których odpowiada za koncepcję i komercjalizację. Założone w 1956, Ségécé posiada doświadczenie ponad stu zrealizowanych projektów deweloperskich każdej wielkości w centrach miast i na ich przedmieściach. Jako największy operator centrów handlowych w Europie działający w 10 krajach poprzez sieć przedstawicielstw lub spółek joint venture, grupa Ségécé zarządza 400 centrami handlowymi. Ségécé jest najstarszym deweloperem centrów handlowych we Francji. Od 1998 firma jest przedstawicielem Klépierre, firmy inwestycyjnej BNP Paribas.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu