Maria Kolasa awansuje w Momentum

przez | 10/05/2011

Maria Kolasa, związana z Momentum Worldwide od ponad roku, w maju awansowała na stanowisko Senior Account Executive. Odpowiada za europejskie projekty dla centrali firmy Danfoss. 

Maria Kolasa do Momentum Worldwide dołączyła w kwietniu 2010 roku, gdzie jako Account Executive realizuje projekty dla duńskiej centrali firmy Danfoss. W związku ze stale rozwijającą się, owocną współpracą Momentum z Danfoss i przygotowaniami do kolejnej ogólnoeuropejskiej kampanii, w maju awansowała na stanowisko Senior Account Executive.

Agencja marketingu zintegrowanego – Momentum Worldwide z firmą Danfoss współpracuje od 2010 roku. We wrześniu przygotowała kampanię marketingową „Speed up”. Dotyczyła ona promocji systemu lekkiego, wodnego ogrzewania podłogowego na rynek polski i niemiecki. Wiosną 2011 roku ruszyła także wielka, europejska kampania wizerunkowo – produktowa Living By Danfoss, która swoim zasięgiem obejmuje 12 najważniejszych rynków (Niemcy, Danię, Francję, Holandię, Austrię, Szwajcarię, Szwecję, Finlandię, Islandię, Wielką Brytanię, Czechy oraz Węgry). Momentum promuje trzy nowe produkty: living eco®, living design® oraz Danfoss Link i living connect®. Trwają także przygotowania do nowej kampanii, która swoim zasięgiem obejmie 11 europejskich krajów.

Maria Kolasa ukończyła filologię słowiańską na Uniwersytecie Łódzkim ze specjalizacjami literaturoznawstwo i dziennikarstwo oraz studia podyplomowe na Wydziale Organizacji Sztuki Filmowej w PWSFTviT w Łodzi.

Pierwsze  doświadczenia zawodowe zdobywała w agencjach Public Relations i full service. Opracowywała strategie PR produtkowego i korporacyjnego dla klientów takich jak Ratiopharm, Wyeth oraz Novartis. Prowadziła także projekty korporacyjne dla DHL Global Forwarding oraz Japan Tobacco International.

źródło/autor: Momentum Worldwide