Laur Klienta 2011: Green Vision odkryciem roku

Ekologiczne środki do czyszczenia domu Green Vision zostały nagrodzone Laurem Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku”. To kolejne wyróżnienie dla Zielonej linii, stworzonej przez firmę Lakma, po nagrodzie nadanej przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Mimo krótkiej obecności na rynku, produkty zostały wskazane przez klientów, a następnie pozytywnie ocenione i nagrodzone przez Kapitułę Konkursu.

Green Vision to linia czterech ekologicznych produktów do czyszczenia podłóg, łazienek, dywanów i powierzchni twardych, takich jak np. płyty MDF. Choć została wprowadzona na rynek dopiero kilka miesięcy temu, to już cieszą się stosunkowo dużą popularnością. W sondażu konkursowym to właśnie Green Vision była wskazywana przez respondentów, jako ciekawa linia produktów ekologicznych. Na tej podstawie organizator zdecydował o dokładniejszym przyjrzeniu się marce, co spowodowało przyznaniem nagrody. Kategoria Odkrycie Roku w programie Laur Klienta i Konsumenta stworzona została z myślą o produktach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. Na wyniki w programie, w każdej kategorii mają wpływ wskazania respondentów. Na ich podstawie i dokładniejszych analiz Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna nadaje wyróżnienia.

Klienci doceniają Zieloną linię

Produkty Green Vision zostały stworzone w oparciu o niepowtarzalną recepturę, która sprawia, że środki te są bardziej przyjazne nie tylko dla środowiska, ale również dla zdrowia użytkowników. W ich składzie nie ma uczulających alergenów, a wykorzystane substancje są całkowicie biodegradowalne. Jak się okazuje to te cechy wpłynęły na sukces całej linii w konkursie. Środki ekologicznej linii Green Vision uzyskały wyróżnienie ze względu na ich recepturę opartą na całkowicie naturalnych surowcach pochodzenia roślinnego oraz skuteczności w myciu i czyszczeniu przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa użytkowania nie wywołującego alergii i uczuleń.

Czysta ekologia

Zadowolenia z wyróżnienia nie kryje producent środków, firma Lakma. – Kiedy tworzyliśmy linię Green Vision, chcieliśmy, by klienci przestali kojarzyć ekologiczne produkty tylko ze zdrową żywnością i kosmetykami. Laur Konsumenta – „Odkrycie Roku 2011” jest dowodem na to, że rynek ma zapotrzebowanie na ekologiczne środki chemii gospodarczej, które są równie skuteczne, jak ich tradycyjne odpowiedniki. Myślę, że w Polsce coraz bardziej zauważamy trend Eko, który jest bardzo rozpowszechniony w Europie Zachodniej. Takie odpowiedzialne podejście naszych klientów do kwestii środowiska bardzo cieszy – mówi Agnieszka Barańska, Product Manager firmy Lakma.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu