Evolution Media Net wprowadza do oferty reklamę wideo

Od maja br. w ofercie sieci Evolution Media Net dostępne są formaty reklamy wideo. Dla wszystkich klientów, którzy do końca czerwca złożą zamówienie na tą formę reklamy, sieć przygotowała 50% upust.

Evolution Media Net rozpoczyna wprowadzanie reklamy wideo do oferty od czterech formatów: video double billboard, video triple billboard, video rectangle oraz video mega rectangle. Dwa pierwsze – video double billboard i video triple billboard – umożliwiają użytkownikowi uruchomienie filmu w trybie pełnoekranowym. Wprowadzone formaty wideo dostępne są we wszystkich kanałach tematycznych oferowanych przez sieć Evolution Media Net. Przykładowe kreacje reklam wideo umieszczono na stronie http://evolutionmedia.pl/reklamodawca/reklama-wideo/formy-reklamy-wideo-online.

Z okazji wprowadzenia nowego typu reklamy do oferty sieć przygotowała promocję dla swoich klientów. Wszyscy, którzy złożą zamówienie do 30 czerwca 2011 otrzymają 50% upust. Cennik reklamy wideo dostępny jest na stronie http://evolutionmedia.pl/reklamodawca/reklama-wideo/cennik-reklamy-wideo.

Reklama wideo będzie coraz popularniejsza, tendencja wzrostowa jest bardzo wyraźna. Już teraz zainteresowanie reklamodawców tą formą promocji jest bardzo duże, a z czasem może być większe niż tradycyjną reklamą displeyową. Można więc powiedzieć, że wpisujemy się z naszą ofertą w światowy trend, wprowadzanie formatów video zaczynamy od form mało inwazyjnych, które są niejako standardem na rynku, cały czas testujemy też formy nowatorskie niedostępne jeszcze na polskim rynku. Myślę ze przed wakacjami wprowadzimy kolejne formaty. – powiedział Maciej Musioł, COO sieci Evolution Media Net.

Reklama wideo oferuje znacznie więcej możliwości niż tradycyjne formy reklamy. Według różnych badań i analiz reklama wideo jest znacznie skuteczniejsza od klasycznej reklamy internetowej i cieszy się dużym przyzwoleniem internautów, którzy traktują ją jako mniej inwazyjną i nieagresywną. Ponadto połączenie obrazu i dźwięku daje marketerom znacznie więcej możliwości w obszarze kreacji i zwiększa skuteczność przekazu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu