Danielewicz w GoldenSubmarine

Tomasz Danielewicz dołączył do zespołu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine na stanowisko dyrektora kreatywnego.

Danielewicz od 16 lat związany jest z branżą medialną, od 13 lat pracuje w reklamie. Dotychczas jako copywriter oraz szef zespołu kreacji pracował w agencjach CzteryCzwarte, EuroRSCG, TBWA\Warszawa, AHA. Był także autorem i producentem programów rozrywkowych dla Polskiego Radia oraz dziennikarzem telewizyjnym. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Adidas, Agros Nova, Australian Airlines, Bank Śląski, BRE Bank, Edipresse Polska, Epson, Gruner + Jahr, Honda, Kompania Piowowarska, Masterfoods, mBank, Nissan, Nivea, PKO BP, UCB Pharma, Unilever.

Tomasz Danielewicz na swoim koncie ma statuetki Effie, KTR oraz wyróżnienia w Międzynarodowym festiwalu New York Festivals. Z wykształcenia jest historykiem sztuki.

źródło/autor: GoldenSubmarine

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu