Czołowy broker kurierski w nowej odsłonie

DwiePaczki.pl – pierwszy internetowy broker usług kurierskich w kraju, odświeżył swój wizerunek. Firma zwiększyła funkcjonalność swojej platformy, dzięki czemu nadanie przesyłki jest jeszcze prostsze. Dodatkowo zmieniła się identyfikacja wizualna strony, obniżeniu uległy również ceny usług. 

Rośnie wartość rynku usług kurierskich w Polsce. Obecnie szacuje się, że rocznie brokerzy pośredniczą w przesyłce blisko miliona paczek. Jednocześnie dynamicznie rozwija się krajowy segment e-commerce, dlatego coraz większą popularnością cieszą się brokerzy usług kurierskich. Za ich pośrednictwem ceny za przesyłki u czołowych operatorów są znacznie niższe od tych, które firma lub osoba prywatna może uzyskać bezpośrednio od firmy kurierskiej.

Dwiepaczki.pl – pierwszy polski internetowy broker kurierski, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów, wprowadził zmiany w funkcjonalności swojego serwisu.

„Strona jest jeszcze bardziej intuicyjna oraz łatwiejsza w obsłudze. Dzięki temu paczkę może nadać każdy, nawet osoby nie mające do czynienia na co dzień ze sprzedażą w sieci. Cały proces zajmuje zaledwie kilka minut. Za pośrednictwem naszej witryny można również szybko porównać oferty cenowe różnych kurierów” – mówi Michał Łaska z Dwiepaczki.pl.

Jak twierdzi przedstawiciel firmy, różnice pomiędzy wyglądem portalu DwiePaczki.pl a standardową witryną kuriera można porównać do różnicy pomiędzy wyszukiwarką internetową Google i Yahoo. Ta pierwsza charakteryzuje się przede wszystkim prostotą i sprowadzoną do minimum ilością wyświetlanych informacji. Druga ma wiele odnośników, zdjęć i banerów rozpraszających uwagę, co nie sprawdza się kiedy użytkownik odwiedza portal w konkretnym celu.

Nowa struktura serwisu to nie jedyne zmiany wprowadzane przez Dwiepaczki.pl. Planowane jest również kolejne obniżenie cen usług kurierskich, które są szczególnie atrakcyjne dla firm z obszaru e-commerce. „Nawet kilkuzłotowa oszczędność na pojedynczej przesyłce przekłada się na pokaźne zyski firmy w krótkim czasie” – dodaje Michał Łaska.

Serwis zmienił również swój logotyp. Nowa identyfikacja graficzna cechuje się prostotą oraz oszczędnością kolorów i kształtów. Odwołuje się bezpośrednio do layoutu strony, którego zadaniem jest pomoc w jak najszybszej realizacji usługi.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu