W Empik.com można już kupować „po znajomości”. Empik.com partnerem platformy Poznajomosci.pl

Empik.com – jeden z najpopularniejszych w Polsce multimedialnych salonów sprzedaży – nawiązał współpracę z platformą internetową Poznajomosci.pl, zarządzaną przez spółkę Iweii.com (Grupa ADV). Dzięki temu użytkownicy portalu Poznajomosci.pl mają dostęp do ponad 70 tysięcy produktów, za które mogą otrzymywać zwrot gotówki.

Poznajomosci.pl to jedyna w Polsce platforma, która oferuje ponad 650 tys. produktów i usług ze zwrotem gotówki dokonywanym przelewem na konto bankowe. Poznajomosci.pl oferuje produkty i usługi możliwie najszerszej liczby partnerów w najważniejszych kategoriach produktowych rynku on-line, w tym: finanse osobiste, ubezpieczenia (majątkowe i na życie), turystyka, sport i rekreacja, zdrowie i uroda, multimedia, RTV i AGD, elektronika, książki, motoryzacja, odzież oraz dom i ogród.

Unikatowa koncepcja platformy Poznajomosci.pl – wdrożonej przez spółkę Iweii.com z Grupy ADV – gwarantuje internautom łatwy, wygodny i szybki dostęp z jednego miejsca w sieci do szerokiej oferty największych sklepów internetowych, gwarantujących użytkownikom premię gotówkową za każdy dokonany zakup. Z kolei partnerom handlowym biorącym udział w programie dostarcza skuteczny kanał  sprzedaży produktów online.

„Platforma Poznajomosci.pl działa zaledwie od 8 miesięcy, a w tym czasie pozyskała już  znaczącą grupę zwolenników w oparciu głównie o marketing wirusowy. Każdy internauta, który dokonuje zakupu w swoim ulubionym sklepie przez Poznajomosci.pl, otrzymuje  od nas premię gotówkową. Dodatkowo zarabia jeśli polecone przez niego produkty zakupią jego znajomi” – podsumowuje Sławomir Kornicki, prezes Iweii.com.

Portal Poznajomosci.pl działa od września 2010 roku. Projekt współfinansowany jest z dotacji unijnych – spółka pozyskała 850 tys. zł w ramach programu „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej”.

Plany rozwojowe Iweii.com oraz Grupy ADV w związku z platformą Poznajomosci.pl:

  • Pozyskanie pół miliona użytkowników jeszcze w 2011 roku
  • Dalsza, intensywna rozbudowa oferty partnerskiej sklepów internetowych
  • Rozbudowa platformy na rynkach zagranicznych

Grupa ADV zadebiutowała 13 kwietnia na rynku podstawowym GPW w Warszawie. Skonsolidowanie przychody Grupy po czterech kwartałach 2010 wyniosły 53,36 mln zł czyli o 77% więcej niż w roku 2009. Zysk netto osiągnął poziom 2,53 mln zł i wzrósł o 613%.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu