Bank na Wypadek – zabezpiecz przyszłość Twoich bliskich

Zastanawiasz się co stanie się z Twoimi poufnymi informacjami, jeśli ulegniesz nieszczęśliwemu wypadkowi? Martwisz się czy przyszłość Twoich najbliższych będzie odpowiednio zabezpieczona gdy Ciebie zabraknie?

Nowo wprowadzona usługa internetowa – Bank na Wypadek umożliwia zdeponowanie w jednym miejscu najważniejszych dokumentów i informacji, które chciałbyś przekazać bliskim Ci osobom w przypadku utraty życia lub zdrowia.

Wielu z nas posiada tradycyjne ubezpieczenie na życie, ale wiemy, że wypłata odszkodowania dla naszych bliskich nie rozwiąże wszystkich problemów, z jakimi będą musieli się zmierzyć, kiedy nas zabraknie. Poza kwestiami finansowymi kluczowe znaczenie mają także ważne informacje i dokumenty, o których nie rozmawiamy na co dzień ze swoja rodziną, a które mogą okazać się dla niej niezbędne w sytuacji zdarzenia losowego. Bank na Wypadek to pierwsza w Polsce internetowa usługa umożliwiająca zarządzanie informacjami osobistymi. Główną ideą projektu jest to, aby wskazane przez użytkownika osoby, zwane powiernikami, mogły w odpowiednim momencie uzyskać dostęp do najważniejszych danych oraz dokumentów, a także wskazówek na temat miejsca ich przechowywania.

– Bank na Wypadek to usługa dedykowana tym, którzy szczególnie cenią sobie bezpieczeństwo swojej rodziny i najbliższych. Przede wszystkim została jednak stworzona z myślą o osobach prowadzących aktywny, sportowy tryb życia, często podróżującym lub które ze względu na wykonywany zawód są szczególnie narażone na nieprzewidziane wypadki – mówi Paweł Stopczyński, Prezes Zarządu firmy Memori, która jest twórcą usługi.

Bank na Wypadek umożliwia posiadaczom konta przechowywanie danych tekstowych, skanów dokumentów oraz plików multimedialnych. Każdy klient ma do swojej dyspozycji 3 GB miejsca, a zawartość konta może w każdej chwili wygodnie uzupełniać lub modyfikować. Dzięki temu, użytkownik ma możliwość pozostawienia w skrzynce specjalnych dyspozycji dotyczących na przykład posiadanych polis ubezpieczeniowych i lokat inwestycyjnych bądź zaciągniętych kredytów. Na tym jednak lista możliwości się nie kończy – na koncie umieszczać możemy też skan testamentu, jak również wskazać miejsce jego lokalizacji. Co istotne, deponowane informacje są personalizowane, a więc przygotowywane z myślą o przekazaniu ich w odpowiednim momencie konkretnemu odbiorcy. Dodatkową funkcjonalnością jest możliwość przechowywania w specjalnej skrytce elektronicznej wersji dokumentów osobistych, do których mamy dostęp za pomocą Internetu w każdej nieprzewidzianej sytuacji np. skan paszportu w czasie wyjazdu zagranicznego.

Korzystanie z serwisu jest niezwykle proste. Wystarczy zarejestrować się podając podstawowe dane osobowe oraz wskazać osoby, które w razie nieszczęśliwego zdarzenia otrzymają dostęp do zgromadzonych informacji oraz dokumentów. Procedura udostępniania danych rozpoczyna się w momencie zgłoszenia wypadku przez powiernika. Proces weryfikacji autentyczności zgłoszenia oraz danych osobowych powierników trwa 72 godziny.

Ze względu na niezwykle wysoką wagę przechowywanych w serwisie dokumentów, Bank na Wypadek gwarantuje swoim użytkownikom najwyższy stopień zabezpieczenia ich kont. Twórca serwisu, firma Memori stosuje najbardziej zaawansowane protokoły i certyfikaty bezpieczeństwa, korzystając z 256 bitowego szyfrowania i certyfikatów uwierzytelniających, dostarczanych przez GeoTrust – drugiego co do wielkości na świecie wydawcy certyfikatów elektronicznych, z którego korzysta ponad 100 tys. klientów w ponad 150 krajach. Zastosowane zabezpieczenia wykluczają nieautoryzowany dostęp do konta, gwarantując pełną poufność wykonywanych operacji.

Już teraz można wypróbować działanie usługi, rejestrując się bezpłatnie na stronie https://banknawypadek.pl/. Darmowy dostęp do konta trwać będzie 14 dni. Wykupienie rocznego abonamentu w serwisie wynosi jedynie 25 zł.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu