Gazeta.pl bawi się w „To” z Veneo

Z końcem kwietnia 2011 krakowska agencja Veneo uruchomiła „To” – nowy serwis Gazety.pl, wspierający kampanię wizerunkową portalu. „To” jest nie lada gratką dla wszystkich, którzy lubią dobrą zabawę w Internecie. Wejdź na www.to.gazeta.pl, dodaj zdjęcie, podpisz je słowem kończącym się na „to” i opatrz komentarzem, a potem śledź ilu osobom „to” się spodobało i wygrywaj nagrody!

„To” jest platformą rozrywkową umożliwiającą dodawanie zdjęć i opisywanie ich zabawnymi komentarzami. Zasada jest prosta, użytkownicy serwisu opisują z czym kojarzy im się „to”, co jest zamieszczone na zdjęciu. Serwis ma charakter platformy społecznościowej, której uczestnicy mogą oceniać i komentować kreacje. Grafiki można rekomendować znajomym przesyłając linki za pośrednictwem e-maila, Facebooka czy Naszej Klasy bezpośrednio z serwisu.

Agencja Veneo była odpowiedzialna za całość projektu, zaprojektowanie serwisu, optymalizację Web-Usability, realizację informatyczną i wdrożenie. „To” zostało wykonane przy wykorzystaniu autorskiej platformy vFrame, a zarządza nim veoC2MS, system służący do administrowania treści i komunikacji. Architektura serwisu została przystosowana do obsługi dużego ruchu portalowego, dlatego też postawiono na jakość i wydajność oprogramowania. „To” jest drugim projektem zrealizowanym przez Veneo na zlecenie AGORY.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu