TPH innowacyjna i odpowiedzialna społecznie

TelePolska spółka należąca do notowanej na rynku NewConnect grupy TPH została uwzględniona w raporcie Odpowiedzialny Biznes 2010. Firma została wyróżniona za realizację programu SOT (Społeczny Operator Telekomunikacyjny). Jak można przeczytać w uzasadnieniu, zaletą programu realizowanego przez TelePolskę jest to, że na specjalnej ofercie abonenckiej korzysta każdy: abonent, organizacje społeczne, społeczności lokalne oraz sama firma.

Do dziewiątej edycji Raportu Odpowiedzialny Biznes w Polsce wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń, TelePolska znalazła się w gronie 117 najlepszych praktyk.

Ideą programu SOT jest oferowanie przez TelePolskę swoim klientom możliwości przekazywania środków z rachunków telekomunikacyjnych na rzecz wybranych organizacji pożytku publicznego, angażujących się w rozwiązywanie problemów dzieci i młodzieży.

Jak zauważył Marek Montoya, członek Zarządu Tele-Polska Holding, obecność TelePolski w raporcie to wyróżnienie dla spółki, tym bardziej, że w zestawieniu nie brakuje dużych uznanych marek. Z drugiej jednak strony biorąc pod uwagę innowacyjność programu SOT  TelePolska została w nim uwzględniona nie bez przyczyny. To projekt o dużym potencjale, opierający się na długofalowymi regularnym przekazywaniu pomocy.

W ramach projektu SOT, którego realizację rozpoczęliśmy w czerwcu ubiegłego roku, współpracujemy z pięcioma organizacjami (Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, Stowarzyszenie Centrum Młodzieży Arka w Radomiu, Fundacja GAJUSZ, Fundacja Chcę Żyć i Fundacja Dzieci Niczyje) i planujemy nawiązanie współpracy z kolejnymi – mówi Agnieszka Kamińska – Kierownik ds. Trade Marketingu w spółce TelePolska.

Zaletą naszego programu jest fakt, że abonent wybierając usługę telekomunikacyjną z oferty specjalnej, otrzymuje atrakcyjny plan taryfowy i sam deklaruje, na którą spośród biorących udział w projekcie organizacji mają być przeznaczone środki – zakończyła Agnieszka Kamińska.

Miesięczne wsparcie dla organizacji z każdego planu taryfowego to: 2 zł z abonamentu oraz 2% przychodu z wykonanych przez Abonenta połączeń na cele statutowe wybranej OPP. Co miesiąc klient otrzymuje informację o wsparciu finansowym, jakiego dokonał dzięki opłaceniu rachunku.

źródło/autor: magnifiCo

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu