„Fajf” – wydanie specjalne miesięcznika „Zdrowie” od jutra w sprzedaży

5 maja ukaże się „Fajf” – pierwszy w Polsce magazyn o dojrzałym życiu w pięknym stylu, adresowany do osób w wieku 50 plus.

„W latach 50. i 60. fajfy – popołudniowe spotkania taneczne – były bardzo modne wśród ludzi młodych. Odbywały się zwykle po siedemnastej. Nowe pismo to propozycja dla osób w „popołudniu” życia, ludzi dynamicznych, mających aspiracje i marzenia, i czas, by je wreszcie realizować” – wyjaśnia tytuł i ideę pisma Iza Radecka, redaktor naczelna „Fajf”.

Pokolenie urodzone w latach powojennego wyżu demograficznego to grupa licząca w Polsce blisko 10 milionów osób. Społeczeństwo się starzeje, wydłuża się średnia życia, a jednocześnie zmieniają się aspiracje osób w wieku okołoemerytalnym. Odchodzą na emeryturę w pełni życia i chcą z niego korzystać. Zmienia się także model emeryta – to ktoś, kto ma aspiracje i pragnienia. Osoba, która czas budowania dobrobytu rodziny ma już za sobą i teraz może skoncentrować się na swoim życiu.

Magazyn „Fajf” powstał, by:

  • kształtować aspiracje, pokazywać wzorce i możliwości, podpowiadać konkretne rozwiązania,
  • dowartościowywać „ego” człowieka dojrzałego, pomagać rozwijać mu własną przestrzeń życiową, dbać o zdrowie, kondycję fizyczną oraz dobre relacje międzyludzkie, rozwiązywać różne problemy, np. prawne
  • wspierać rozwój osobisty,
  • zabierać głos w ważnych dla tej grupy społecznej sprawach, reprezentować jej interesy,
  • poprawiać nastrój i pokazywać dobre strony życia.

 

Główne działy pisma to: „Na czasie”, „Kontrowersje”, „W zdrowym stylu”, „W środku życia”, „Salon mody i urody”, „Klinika dorosłego człowieka”, „Fajf poleca”, „Pieniądze”, „Delikatesy”.

„Fajf” będzie początkowo ukazywał się nieperiodycznie, jako wydanie specjalne miesięcznika „Zdrowie”.

Wprowadzenie nowego tytułu na rynek MURATOR wspiera intensywną kampanią promocyjną, przygotowaną przez Dział Marketingu Pism Kobiecych i Internetu wydawnictwa.

Reklama w mediach drukowanych pojawi się w czerwcowym wydaniu miesięcznika „Zdrowie”, w „Super Expressie” (4 emisje) i na plakatach dystrybuowanych na Uniwersytetach Trzeciego Wieku w całej Polsce. W połowie maja rozpocznie się dwutygodniowa promocja w serwisach internetowych wydawnictwa MURATOR, obejmująca m.in.: Wymarzonyogrod.pl, Urzadzamy.pl, Dlarodzinki.pl, Poradnikzdrowie.pl, SE.pl.

Magazyn „Fajf” będzie miał własną stronę w internecie – serwis Magazynfajf.pl zintegrowany z portalem Poradnikzdrowie.pl ruszy 5 maja. Pismo będzie również promowane na forach internetowych dla kobiet, seniorów i w serwisach ogólnospołecznych – działania zaplanowała spółka IDMnet należąca do Grupy Medialnej ZPR.

„Fajf” wzbogaca segment produktów MURATORA, którego odbiorcami są przede wszystkim kobiety. Wśród nich znajdują się: miesięczniki „Zdrowie” i „M jak mama”, pismo shoppingowe „Dziecko, zakupy i my”, serwisy internetowe Poradnikzdrowie.pl, Dlarodzinki.pl i Dzieckozakupy.pl, forum Mjakmama24.pl oraz pasaż handlowy Zakupy.poradnikzdrowie.pl.

źródło/autor: MURATOR

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu