Kampania reklamowa nowych kociołków do syta marki Łowicz

Dziś startuje kampania reklamowa w mediach nowych Kociołków do syta marki Łowicz (Agros-Nova): chłopskiego – z kiełbasą, boczkiem, kapustą i ziemniakami ,oraz a’ la carbonara – z makaronem oraz gęstym, aromatycznym, kremowym sosem śmietanowym, z dodatkiem boczku.

Szeroki zasięg i dużą intensywność osiągnie kampania radiowa Łowicza, która obejmie kilka największych ogólnopolskich stacji radiowych, w tym Zet i RMF FM, sieci ponadregionalne oraz  blisko 50 stacji lokalnych. Reklamy Kociołków konsumenci zobaczą też w  40 wysokonakładowych kolorowych magazynach z różnych segmentów wydawniczych.

Różne formaty reklam Kociołków pojawią się też w największych portalach Internetowych.

Celem kampanii, którą przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa oraz dom mediowy MediaCom, jest intensywna promocja nowych produktów Łowicza podczas wakacyjnych miesięcy, które stanowią sezonowy szczyt sprzedażowy dla kategorii dań gotowych.

Liczne materiały informujące o nowych daniach Łowicza i zwracające uwagę na półki z Kociołkami znajdują się również  w placówkach handlowych.

źródło/autor: Agros-Nova

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu