PanMedia Western planuje kampanie kostiumów kąpielowych F&F

Ruszyła kampania F&F – marki odzieżowej dostępnej w sieci Tesco, dla której dom mediowy PanMedia Western zakupił i zaplanował media. Działania podzielone są na część wizerunkową (wprowadzenie kolekcji wiosna lato) i część promującą kostiumy kąpielowe. Kampania skierowana jest do kobiety w wieku 25-40 lat,  mieszkanek miast. Komunikacja w mediach obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.

Wizerunkowa kampania rozpoczęła się już w marcu w prasie. Wykorzystano w niej głównie magazyny kobiece w tym segment people, miesięczniki shoppingowe, ekskluzywne miesięczniki kobiece oraz poradniki.

Kampania telewizyjna wystartowała z częścią wizerunkową w połowie kwietnia. Do kampanii wykorzystano 30 sekundowe spoty wizerunkowe. Emisję zaplanowano zarówno w stacjach ogólnopolskich ( TVN, Polsat), jak i tematycznych ( AtMedia, Discovery, oraz tematycznych stacjach Polsatu i TVN-u).

Marka F&F rozpoczęła również działania reklamowe w internecie. Będą one trafiać na dedykowane kobietom podstrony dużych portali, serwisy kobiece i społecznościowe.

W dalszym etapie kampania trafi na nośniki outdoorowe, siatki wielkoformatowe oraz na mix citylightów i frontlightów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu