camel active rozwija się poprzez franczyzę

Sieć salonów z męską odzieżą casual marki camel active rozpoczyna ekspansję na polskim rynku poprzez system franczyzowy.

1 camel activeProdukty z logo camel active stają się coraz bardziej pożądanym towarem wśród właścicieli sklepów z modą męską w Polsce. Doceniając wpływ jakości ekspozycji na wielkość sprzedaży, a także fakt, że konsumenci coraz chętniej zamiast pojedynczych produktów kupują ich zestawy, pomysły na całościowy ubiór, camel active przygotował dla handlu systemy współpracy na zasadzie „shop in shop” i franczyzy.

System „shop in shop” adresowany jest do sklepów o powierzchni minimum 150 mkw., które oferują markową odzież męską z wyższej półki cenowej. Firma zapewnia kooperantowi projekt i usytuowanie ekspozycji camel active w sklepie w formie „cornerów”. Ponadto partycypuje w kosztach mebli, dostarcza plakaty reklamowe, finansuje uzgodnione wspólnie akcje marketingowe.

Kto może stać się franczyzobiorcą? Doświadczenie w branży mody, w szczególności męskiej, to podstawowy atut przyszłego partnera. Powinien on dysponować własnym lokalem, którego lokalizację zatwierdza camel active. Idealna powierzchnia sklepu camel active to od 90 do 110 mkw. Koszty związane z otwarciem sklepu o pow. 100 mkw. kształtują się na poziomie około 500 000 zł. Potencjalny franczyzobiorca może liczyć ze strony marki na częściową partycypację w kosztach otwarcia sklepu i wsparcie marketingowe. Wliczone są w nie między innymi coroczne wizyty merchandisera, wyposażenie witryn przy okazji wymiany kolekcji i plakaty zdobiące wnętrze sklepu. Sklep bierze bezpłatny udział w ogólnoświatowych akcjach marketingowych, ponadto marka camel active finansuje określone krajowe akcje promocyjne.

Kultowa marka camel active jest rozpoznawalna na całym świecie. Przez swe kolekcje promuje aktywny, optymistyczny styl życia, który jest atrakcyjny dla nowoczesnych, świadomych swoich potrzeb mężczyzn. Znany brand, najświeższe trendy, wysokiej jakości produkty – od odzieży poprzez bieliznę, aż po obuwie, galanterię i akcesoria – wzbudzają zainteresowanie i zjednują marce przychylność konsumentów, którzy w pełni utożsamiają się z filozofią marki. Nienaganna jakość, wysmakowane wzornictwo, elegancka kolorystyka to walory, jakich poszukują współcześni mężczyźni.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu