Weber Shandwick po raz trzeci prowadzi BZ WBK Press Foto

Właśnie ruszyła siódma edycja ogólnopolskiego konkursu fotografii prasowej BZ WBK Press Foto. Po raz trzeci za organizację i promocję konkursu w mediach odpowiada agencja Weber Shandwick.

Należąca do McCann Worldgroup agencja Weber Shandwick jest odpowiedzialna nie tylko za prowadzenie biura konkursowego, ale i koordynację obrad jury, organizację gali wręczenia nagród oraz przygotowanie serii wystaw nagrodzonych fotografii.

– To duże przedsięwzięcie logistyczne. Zależy nam na szerokim zaprezentowaniu wysokiego poziomu polskich fotoreporterów, dlatego wystawy pokonkursowe odwiedzą 24 ośrodki na terenie całego kraju – wyjaśnia Tomasz Czuwara z biura konkursowego BZ WBK Press Foto.

Celem konkursu BZ WBK Press Foto jest promocja polskiej fotografii prasowej. W ciągu ostatnich trzech edycji konkursu, wzbogacił się on o kolejne kategorie (Fotokast oraz Kultura i sztuka). Jest to wyrazem otwartości organizatorów na kreatywność środowiska fotoreporterów.

Zwycięskie prace zostaną wybrane anonimowo przez profesjonalne jury, którego pracami w tym roku kierować będzie światowej sławy polski operator filmowy Sławomir Idziak. Nagrodzeni fotoreporterzy mogą liczyć nie tylko na zaprezentowanie swoich prac szerokiemu gronu odbiorców, ale również na bardzo atrakcyjne nagrody pieniężne.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu