SeoStation.pl – Nowe narzędzie dla właścicieli stron i pozycjonerów

W połowie kwietnia 2011 pojawiło się nowe narzędzie dla pozycjonerów i właścicieli stron. SeoStation.pl, bo o nim mowa stawia na wygodę użytkowania i przejrzystość wyników pozycjonowania stron internetowych.

Posiadanie strony www w dzisiejszych czasach nie wiąże się już ze znacznym wydatkiem. Firmowe strony internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Jest również wiele gotowych rozwiązań, które umożliwiają zbudowanie witryny czy bloga dosłownie w 10 minut.

Samo posiadanie strony nie gwarantuje jednak sukcesu. Właściciele nowych witryn bardzo często czeka rozczarowanie. Nawet najbardziej efektowna strona potrzebuje dodatkowych zabiegów, by zyskać popularność, bez której marzenia o nowych czytelnikach, klientach i użytkownikach są zwykłą mrzonką.

Do skutecznego zaistnienia w sieci strona internetowa wymaga obecnie optymalizacji względem popularnych wyszukiwarek, wśród których w Polsce zdecydowanie dominuje Google.  Właściciele stron inwestują również w pozycjonowanie, by osiągnąć jak najlepsze wyniki na ważne – z punktu wiedzenia właściciela witryny – słowa kluczowe.

Dlatego coraz bardziej na znaczeniu zyskują tak zwane narzędzia SEO, czyli programy, które pozwalają na monitorowanie efektów pozycjonowania i optymalizacji. Dzięki nim właściciel strony lub agencja pozycjonująca może zobaczyć, jak witryna radzi sobie w wyszukiwarkach.

Rynek narzędzi SEO w Polsce rozkwita. Nie jest co prawda tak rozwinięty, jak w USA, jednak co jakiś czas mamy do czynienia z odsłoną kolejnego użytecznego programu, który pomaga w pracy właścicielom stron oraz osobom zajmującym się pozycjonowaniem.

W połowie kwietnia 2011 światło dzienne ujrzało SeoStation.pl. Dzięki temu narzędziu możemy sprawdzać pozycje słów kluczowych w wyszukiwarkach oraz inne podstawowe wskaźniki związane z pozycjonowaniem.

SeoStation.pl stawia na wygodę użytkowania. Nawet “mocne technicznie” osoby potrzebują narzędzia, które daje przyjemność podczas korzystania i nie będzie się kojarzyło tylko przykrym obowiązkiem. Stąd mamy tu przejrzysty panel do zarządzania stronami i monitorowanymi słowami kluczowymi, w którym każdą akcję wykonamy za pomocą kilku kliknięć myszką.

Na uwagę zasługuje wizualizacja efektów pozycjonowania. Czytelne wykresy, oprócz pozycji słów kluczowych, pozwalają na analizę wpływu takich czynników jak: Link Popularity (ilość linków prowadzących do strony), Page Rank (ocena wartości strony w Google) czy Site (ilość zaindeksowanych podstron).

Pozycje słów kluczowych możemy również analizować w sposób tradycyjny – w tabelach lub wygenerować raporty zapisywane w plikach PDF.

SeoStation.pl nie pozostawia użytkowników samym sobie dając bezpłatny dostęp do wiedzy na temat pozycjonowania i optymalizacji stron: porad, tricków, wyników badań i artykułów tworzonych przez profesjonalistów SEO.

Ciekawą zaletą jest system wczesnego ostrzegania, który poprzez odpowiednie alerty informuje użytkownika o niepokojących zdarzeniach związanych z funkcjonowaniem strony. Dzięki temu na bieżąco wiemy, czy naszym „wysiłkom pozycjonerskim” nie zagraża niebezpieczeństwo.

SeoStation.pl proponuje 4 wersje: FREE, WEBMASTER, PRO i AGENCY – dostosowane do potrzeb różnych użytkowników: blogerów, właścicieli stron firmowych aż po profesjonalistów SEO i agencji zajmujących się pozycjonowaniem. Bezpłatne konto można założyć na stronie http://www.seostation.pl/

źródło/autor: XMARKETING

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu