Przejdź do treści

Sphinx: promocja na każdy dzień tygodnia

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. Oferta jest reklamowana przy wykorzystaniu materiałów BTL – ulotek, plakatów, wkładek do menu i tzw. table standów.

Ponadto, informacje o promocjach znajdą się w mailingu do klientów oraz na stronie www.sphinx.pl. Akcja jest wsparta także działaniami PR prowadzonymi przez Practum Consulting. Kampania rusza 26 kwietnia i od tego samego dnia promocje są dostępne dla klientów.

W promocyjnej ofercie restauracji Sphinx znalazły się:

  • Grillowe Poniedziałki. W tym dniu klienci mogą zamówić zestaw z karkówką z grilla za 15 zł i duże piwo Carlsberg lub Okocim za 4 zł.
  • 2 shoarmy w cenie 1, które można kupić od poniedziałku do piątku do godz. 13:00. Promocja dotyczy shoarmy klasycznej, delikatnej i złocistej. Warunkiem skorzystania z promocji jest zakup napoju.
  • Studenci -50%. Od poniedziałku do piątku do godz. 18:00 oraz w soboty i niedziele do godz. 13:00 studenci po okazaniu legitymacji mogą kupić pizzę lub danie z grupy Pozycje Kultowe za połowę ceny. Warunkiem skorzystania z oferty jest zakup napoju.
  • Before w Sphinx. Od poniedziałku do czwartku od godz. 18:00 oraz od piątku do niedzieli od godz. 21:00 w restauracjach Sphinx można zamówić cztery duże piwa Okocim lub Carlsberg za 19,90 zł.

– Sphinx ma duże grono stałych klientów, którzy regularnie stołują się w restauracjach tej sieci, ale jest też grupa gości, pojawiających się u nas raz na jakiś czas. Wprowadzona oferta promocyjna ma za zadanie zachęcić m.in. te właśnie osoby do częstszego goszczenia w naszych restauracjach. Uruchamiamy cztery różne promocje, tak aby każdy klient w ciągu całego tygodnia mógł znaleźć coś dla siebie. Z oferty można korzystać we wszystkich restauracjach sieci, od 26 kwietnia aż do odwołania – mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią restauracji Sphinx.

Większość działań związanych z przygotowaniem kampanii została przygotowana przez dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie przy wykonaniu grafik zapewniła agencja MasTeam. Za działania PR odpowiada agencja Practum Consulting, obsługująca spółkę Sfinks Polska