Sphinx: promocja na każdy dzień tygodnia

przez | 27/04/2011

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. Oferta jest reklamowana przy wykorzystaniu materiałów BTL – ulotek, plakatów, wkładek do menu i tzw. table standów.

Ponadto, informacje o promocjach znajdą się w mailingu do klientów oraz na stronie www.sphinx.pl. Akcja jest wsparta także działaniami PR prowadzonymi przez Practum Consulting. Kampania rusza 26 kwietnia i od tego samego dnia promocje są dostępne dla klientów.

W promocyjnej ofercie restauracji Sphinx znalazły się:

  • Grillowe Poniedziałki. W tym dniu klienci mogą zamówić zestaw z karkówką z grilla za 15 zł i duże piwo Carlsberg lub Okocim za 4 zł.
  • 2 shoarmy w cenie 1, które można kupić od poniedziałku do piątku do godz. 13:00. Promocja dotyczy shoarmy klasycznej, delikatnej i złocistej. Warunkiem skorzystania z promocji jest zakup napoju.
  • Studenci -50%. Od poniedziałku do piątku do godz. 18:00 oraz w soboty i niedziele do godz. 13:00 studenci po okazaniu legitymacji mogą kupić pizzę lub danie z grupy Pozycje Kultowe za połowę ceny. Warunkiem skorzystania z oferty jest zakup napoju.
  • Before w Sphinx. Od poniedziałku do czwartku od godz. 18:00 oraz od piątku do niedzieli od godz. 21:00 w restauracjach Sphinx można zamówić cztery duże piwa Okocim lub Carlsberg za 19,90 zł.

– Sphinx ma duże grono stałych klientów, którzy regularnie stołują się w restauracjach tej sieci, ale jest też grupa gości, pojawiających się u nas raz na jakiś czas. Wprowadzona oferta promocyjna ma za zadanie zachęcić m.in. te właśnie osoby do częstszego goszczenia w naszych restauracjach. Uruchamiamy cztery różne promocje, tak aby każdy klient w ciągu całego tygodnia mógł znaleźć coś dla siebie. Z oferty można korzystać we wszystkich restauracjach sieci, od 26 kwietnia aż do odwołania – mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią restauracji Sphinx.

Większość działań związanych z przygotowaniem kampanii została przygotowana przez dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie przy wykonaniu grafik zapewniła agencja MasTeam. Za działania PR odpowiada agencja Practum Consulting, obsługująca spółkę Sfinks Polska

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.