Brand New Products pozyskał nowe marki

Brand New Products został dystrybutorem końcówek kolekcji Nike, adidas, Reebok, Playboy i Mustang. To kolejne firmy, z którymi outlet podpisał umowę o współpracy. W ciągu pięciu miesięcy BNP zawarł kontrakt z siedmioma producentami odzieżowymi.

Umowy z firmami Nike, adidas, Reebok, Playboy i Mustang zostały zawarte w lutym i w marcu. Uprawniają Brand New Products do sprzedaży ich ubrań i akcesoriów w Polsce oraz zagranicą. – Kontrakty z pięcioma koncernami odzieżowymi w tak krótkim czasie to dla nas duży sukces. Co więcej, wszystkie firmy zgłosiły się do nas same z propozycją współpracy. Świadczy to o coraz większym znaczeniu Brand New Products na rynku, zarówno polskim, jak i zagranicznym – mówi Paweł Bryniarski, właściciel sieci Brand New Products.  

Firma stale poszerza wachlarz światowych firm odzieżowych z którymi współpracuje. W grudniu 2010 roku została ona niezależnym dystrybutorem końcówek kolekcji Wranglera, Lee oraz BGM Corporation (właściciela m.in. marek Tom Tailor i Gin Tonic). – Dbamy o wysoką jakość asortymentu naszych sklepów. Teraz kiedy posiadamy już ponad 60 placówek w Polsce i sklepy za granicą coraz częściej otrzymujemy oferty współpracy bezpośrednio od producentów. Starannie dobieramy naszych kontrahentów. Dokładnie weryfikujemy odzież, którą nam proponują. Bazujemy głównie na końcówkach aktualnych kolekcji, wzorach z ostatniego sezonu lub nadwyżkach produkcji – mówi Paweł Bryniarski.

Brand New Products jest aktualnie jedyną siecią outletową w Polsce, która otrzymuje regularne dostawy końcówek kolekcji bezpośrednio od firm odzieżowych. Jak zapewnia Paweł Bryniarski wkrótce firma pozyska kolejnych kontrahentów. – Rozbudowa sieci idzie w parze z rozwojem oferty sklepów. Klientów przyciąga wysoka jakość i niska cena. Chcemy im to zaoferować w jak największym stopniu – mówi Paweł Bryniarski.

Sklepy BNP, oprócz produktów Nike, Reebok, Mustang, adidas i Playboy, oferują towar Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Puma, Lotto oraz Fila.

Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu