Bibby Financial Services ponownie Firmą Przyjazną Klientowi

Bibby Financial Services jako jedyny faktor został bardzo wysoko oceniony przez Klientów i po raz drugi został laureatem programu „Firma Przyjazna Klientowi”.

Ogólnopolski Program Certyfikujący „Firma Przyjazna Klientowi” organizowany od 2002 r. i od tego czasu przebadanych zostało już 1000 firm i instytucji ze wszystkich sektorów i branż. W ramach programu Bibby Financial Services zostało przebadane pod kątem atrakcyjności oferty, rzetelności (terminowości, profesjonalizmu, czy firma wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, możliwość kontaktu poprzez dostępne kanały komunikacji, dogodne godziny), zaufania (poziom poczucia bezpieczeństwa przy zawieraniu transakcji), dopasowania do potrzeb (czy firma bierze pod uwagę opinie klientów, traktuje ich indywidualnie oraz analizuje ich zadowolenie).

Wyniki programu potwierdzają się z przeprowadzonymi wcześniej badaniami satysfakcji i oczekiwań przedsiębiorców przeprowadzonymi przez Bibby Financial Services w 11 krajach na całym świecie. Respondenci z segmentu MSP jako najważniejszą przyczynę satysfakcji ze współpracy z faktorem wymienili szybkość reakcji na zapytania o ofertę i szybki proces obsługi płatności. Szybkość działania faktora wymieniana była jako kluczowy warunek współpracy. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą walczyć z konkurentami o nowe zamówienia i skutecznie reagować na pojawiające się okazje biznesowe. Wśród wymienianych cech wysoko znalazły się również elastyczność i umiejętność dopasowania do specyfiki działalności klienta a także odpowiednia wysokość udzielanych limitów, atrakcyjne ceny oraz profesjonalny system obsługi.

Krzysztof Kuniewicz, Dyrektor Zarządzający Bibby Financial Services komentuje: „Znalezienie się po raz drugi w prestiżowym gronie firm wyróżnionych Certyfikatem Firmy Przyjaznej Klientowi traktujemy jako duże wyróżnienie. Na całym świecie nasza firma specjalizuje się w obsłudze Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Jest to niezwykle wymagający segment, który oczekuje dużej elastyczności i szybkości działania. Regularne audyty jakości naszych usług są dla nas niezmiernie ważne gdyż są swoistym potwierdzeniem czy nasze działania zmierzają we właściwym kierunku. By sprostać wymaganiom tego sektora jakość obsługi jest dla nas priorytetem. Regularnie prowadzimy badania satysfakcji z naszych usług, z których wynika, że 97% klientów jest z zadowolonych ze współpracy z Bibby Financial Services. Przyznanie Certyfikatu Firmy Przyjaznej Klientowi jest dla nas kolejnym sprawdzianem jakości usług, przeprowadzonym przez wymagającego niezależnego audytora. „

Bibby Financial Services jest częścią Bibby Line Group – niezależnej brytyjskiej grupy firm założonej, w 1807 roku W skład Bibby Line Group wchodzi obecnie 11 różnych dywizji specjalizujących się między innymi w globalnym transporcie morskim (min tankowce i masowce), usługach dla morskiego przemysłu wydobywczego, usługach doradczych, logistyce, handlu detalicznym i usługach finansowych dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. d 10ciu lat firma kontynuuje ekspansję na rynkach zagranicznych. Obecnie poza Wielką Brytanią jest obecna w Irlandii, Francji, Niemczech, Szwecji, Polsce, Czechach, Słowacji, Indiach, Australii, Kanadzie i w USA. Obsługuje ponad 5000 klientów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu