Platforma Mediowa Point Group S.A., do której należy tygodnik WPROST, podpisała umowę z siecią reklamy internetowej Evolution Media Net. W ramach umowy, Evolution Media Net będzie odpowiadać za kampanie zasięgowe realizowane w serwisie wprost24.pl oraz w innych serwisach należących do PMPG S.A.
Obecność w kanałach tematycznych sieci reklamowej umożliwia nam poszerzenie portfolio klientów, z którymi współpracujemy. Nawiązując współpracę z Evolution Media Net, liczymy na wzajemne wsparcie w zakresie promocji i sprzedaży naszej oferty. – mówi Benita Jakubowska-Antonowicz, wiceprezes zarządu Media Point Group odpowiedzialna za nowe media w PMPG.
Internetowe serwisy PMPG są odwiedzane przez 1 milion 200 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie i generują ponad 11 milionów odsłon (uśredniony wynik za rok 2010 według Gemius Traffic). Współpraca między obydwoma firmami nie oznacza rezygnacji PMPG z samodzielnej sprzedaży swoich produktów u klientów końcowych i w domach mediowych.
Od początku istnienia Evolution Media Net mówiłem, że nie interesuje nas budowa kolejnej sieci reklamowej lecz stworzenie firmy, która odwróci układ sił w dość skostniałej branży reklamy internetowej. I konsekwentnie ten cel będziemy realizować. A zaufanie takich firm jak WPROST i Platforma Mediowa Point Group dowodzą, że taka zmiana jest potrzebna. – komentuje Maciej Mincer, dyrektor zarządzający Evolution Media Net.
Oferta reklamowa Evolution Media Net opiera się na dedykowanych kanałach tematycznych, umożliwiających precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do wyselekcjonowanych grup odbiorców. Witryna internetowa tygodnika WPROST dostępna będzie w czterech kanałach tematycznych: Big City Life, Men’s World, Business MSP oraz News and Media. Reklamodawcy będą mogli korzystać ze wszystkich dostępnych form reklamowych.
Więcej o sieci na stronie: