Przejdź do treści

Klikasz i wiesz – wizerunkowa kampania SMI

20 kwietnia wystartowała wizerunkowo-edukacyjna kampania SUPERMEDIA Interactive – Klikasz i wiesz. Do jej głównych celów należą wzmocnienie świadomości marki oraz wizerunku SMI, jako firmy innowacyjnej i nowoczesnej. Po raz pierwszy spółka zdecydowała się na wykorzystanie w kampanii kanału radiowego.

Motywem przewodnim akcji jest hasło „Klikasz i wiesz”. Kampania jest realizowana z wykorzystaniem kanału radiowego oraz internetowego. Jej podstawą są spoty na antenie Radia Eska ROCK oraz w internetowych kanałach tematycznych Grupy Radiowej TIME. Forma spotów nawiązuje do krótkich newsów dziennikarskich. Ich tematem są ciekawostki z rynku mobilnego i interaktywnego. Wszystkie kreacje zawierają odnośniki do specjalnej strony internetowej Klikasziwiesz.pl, na której publikowane będą ciekawe case study, obrazujące, jak produkty, wykorzystujące w innowacyjny sposób możliwości Internetu i telefonii komórkowej, mogą ułatwiać nam codzienne życie i dostarczać rozrywki. Akcja będzie wsparta działaniami na profilu SMI na Facebooku.

„Chcemy zaprosić słuchaczy i Internautów do wspólnej zabawy, odkrywania, w jaki sposób Internet i rozwiązania mobilne przenikają nasze życie oraz innowacyjnego myślenia, bez którego nie byłoby możliwe tworzenie technologii i produktów, które zmieniają naszą codzienność. W marketingu liczy się przede wszystkim umiejętność odkrywania nowych możliwości, elastyczne dopasowanie do potrzeb klientów i niestandardowe podejście – do tego chcemy zachęcić naszych odbiorców przez kampanię.” – wyjaśnia Mariusz Steć, dyrektor zarządzający SMI.

Pierwszy etap kampanii będzie trwać od 18 kwietnia do końca czerwca. Drugi etap rozpocznie się po wakacjach – we wrześniu i potrwa do końca grudnia. Za produkcję i planowanie mediów odpowiada Grupa Radiowa TIME. Koncepcję kampanii przygotował dział konsultingu SMI.