„Lamparty 2010” dla Alior Banku

Alior Bank zwyciężył, zarówno w kategorii najbardziej podziwianej kreacji marki w bankowości detalicznej, jak również w segmencie mikroprzedsiębiorstw w 2010 roku, w rankingu Pentor Research International oraz środowiska bankowego.

14 kwietnia br. podczas jedenastej konferencji Pentor Research International poświęconej bankowości wręczone zostały „Lamparty” – nagrody przyznawane za najbardziej podziwianą wśród bankowców kreację wizerunku marki bankowej. Drugi rok z rzędu działania Alior Banku podjęte w kampaniach skierowanych do klientów detalicznych jaki mikroprzedsiębiorstw zostały ocenione najlepiej na rynku. Za Alior Bankiem znalazły się ING Bank Śląski oraz Polbank.

Ideą nagrody „Lamparty” jest wyróżnienie tych banków, które najskuteczniej i z sukcesem kreowały swoją markę w minionym roku. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wyłącznie wśród bankowców.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu