El Padre w TVP dla marki Garnier

29 marca 2011 roku w STUDIO 5 zlokalizowanym przy ulicy Woronicza (TVP SA) odbyło się spotkanie prasowe marki Garnier firmy L’Oreal Polska. Podczas spotkania utrzymanego w konwencji filmowej zaprezentowano nową Ambasadorkę marki Garnier – Katarzynę Glinkę. Za kompleksową kreację i realizację wydarzenia odpowiedzialna była agencja El Padre.

Scenografia konferencji utrzymana była w konwencji filmowej, m.in. dekoracje w postaci profesjonalnych kamer do realizacji telewizyjnych, blendów i nisko zawieszonego oświetlenia. Całość uzupełniała zielona kolorystyka marki oraz akcenty wizualne w postaci drzew owocowych.

Podczas prezentacji nowej Ambasadorki marki Garnier Katarzyny Glinki zaprezentowano materiały filmowe z jej udziałem związane z przygotowaniami kampanii reklamowej promującej koloryzację do włosów Garnier Color Naturals. Katarzyna Glinka opowiadała o swoich doświadczeniach z planu oraz o współpracy ze stylistą fryzur, który dbał o jej fryzurę na planie filmowym i zdjęciowym w Pradze. Kasia wybrała odcień 3.0 Ciemny Brąz, który wydobywa głębię koloru oraz podkreśla blask jej włosów.

„Wspólnie z agencją staraliśmy się wypracować ciekawą konwencję dla spotkania z dziennikarzami. Dobór miejsca, scenografii, muzyki i cateringu podkreślał, że nasza Ambasadorka jest gwiazdą telewizyjną i filmową” – powiedziała Maja Czyż, PR Manager marki Garnier.

„Cieszymy, że mogliśmy zrealizować kolejny projekt w ramach współpracy z firmą  L’Oreal Polska. Praca dla kolejnej marki tego Klienta jest dla nas niezwykle ważna, ponieważ pokazuje elastyczność, zaangażowanie i potencjał kreatywny agencji, która niezależnie od wielkości budżetu Klienta potrafi znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące Klienta – stwierdził Paweł Lewicki, New Business & Strategic Director El Padre.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu