Wirtualny Asystent InteliWISE ‘sprzedaje’ rozwiązania Efematic

Wirtualny Doradca wspomagający prezentację rozwiązań Efematic w Internecie… to kolejne wdrożenie InteliWISE na rynku polskim. Aplikacja działa w serwisie efematic.pl, gdzie Wirtualna Asystentka prezentuje firmę i jej ofertę usprawnienia procesów korporacyjnych, bazującą na automatyzacji przetwarzania dokumentów.

Mając w swojej ofercie skomplikowane produkty lub usługi trzeba się liczyć z tym, że ich sprzedaż w kanale internetowym nie jest łatwa. Prezentacja takiej oferty wymaga czasu, skupienia odbiorcy, przyjaznego dla użytkownika sposobu wyjaśnienia zasad działania, etc., a… sama tylko strona WWW tego nie gwarantuje. Jeśli więc chcemy skuteczniej wykorzystać serwis internetowy do działań marektingowo – sprzedażowych, warto rozważyć opcję szybkiego wdrożenia wirtualnego doradcy… – mówi Marcin Strzałkowski, CEO InteliWISE. Rozwiązanie takie funkcjonuje na stronach Efematic, gdzie Wirtualna Asystentka tłumaczy, na czym polegają usługi oferowane przez spółkę.

Aplikacja umożliwia przeprowadzenie rozmowy na temat produktów, zapoznanie się w firmą, a także poznanie szczegółowych informacji technicznych związanych z ofertą oraz dotychczasowymi wdrożeniami. Struktura informacji w bazie wiedzy Wirtualnego Doradcy zbudowana jest w taki sposób, aby odbiorca mógł docierać do kolejnych danych w sposób, który ułatwi mu zrozumienie zasad funkcjonowania danego produktu, co w efekcie może przybliżyć decyzję o zakupie lub skontaktowaniu się z firmą…

Wirtualny Doradca, obecny na stronie WWW w postaci widgetu uruchamianego przez internautę z bocznej zakładki, to dziś coraz popularniejsze w Polsce i na świecie rozwiązanie. Taka nieintruzywna forma reklamy produktu, a jednocześnie interaktywnej pomocy dostępnej na stronie non-stop, pozostawia w potencjalnych klientach pozytywne wrażenia z wizyty w serwisie, wzmacnia wizerunek marki i skutecznie wspomaga działania sprzedażowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu