TelePolska i Fundacja GAJUSZ promują kampanię 1% na YouTubie

Trwa kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji GAJUSZ. Działania z wykorzystaniem nośników outdoorowych, radia i telewizji prowadzone są w Łodzi i Warszawie. Najnowszy film promujący kampanię można oglądać również na YouTubie i na fun pagu TelePolski.

Chociaż kampania 1 % podatku ruszyła 1 lutego, to właśnie teraz, ze względu na zbliżający się okres rozliczeń podatkowych, wchodzi w decydującą fazę. Nasze billboardy i plakaty, zachęcające do przekazania 1 % podatku na rzecz Fundacji GAJUSZ, pojawiły się już w Warszawie i Łodzi – powiedziała Joanna Woźna, Specjalista ds. Trade Marketingu w spółce TelePolska. Kontynuujemy również emisję naszych spotów i reklam w rozgłośniach radiowych i TV. Teraz stworzyliśmy nowy spot, który można obejrzeć na YouTubie (http://www.youtube.com/watch?v=dOscr6y94ck) – zakończyła Joanna Woźna.

W prowadzonej obecnie kampanii wykorzystywana jest nagrodzona przez Newsweek kreacja plakatów i spotów TV. W 2010 r. w konkursie 100% z 1%, w którym udział wzięły najbardziej kreatywne kampanie reklamowe zachęcające do przekazywania 1 % podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego, Fundacja GAJUSZ otrzymała dwa pierwsze miejsca w kategorii plakat ogólnopolski oraz spot telewizyjny.

W celu popularyzacji akcji, TelePolska w korespondencji do swoich abonentów informuje ich również o możliwości przekazania 1 % z podatku na rzecz fundacji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu