Byss.pl przygotował strategię marketingową dla kosmetyków Original Source

Agencja interaktywna byss.pl wygrała przetarg na opracowanie strategii oraz obsługę marketingową produktów Original Source w Internecie, zorganizowany przez PZ Cussons.

W ramach zawartej umowy, stworzono koncepcję kreatywną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych kosmetyków na rynek, wykonano serwis www.originalsource.pl, a także opracowano selling-line marki – „Nie Zawiera Rutyny”.

Serwis produktowy dedykowany marce Original Source jest interaktywną platformą przeznaczoną dla osób, które mają dość rutyny. W związku z tym założeniem, na bramce serwisu został zamieszczony specjalny test, który weryfikuje poziom rutyny użytkownika – jeśli jest on zbyt wysoki, użytkownik nie zostanie wpuszczony na stronę.

Z poziomu strony głównej, można zapoznać się z wybranymi produktami Original Source, które zaprezentowane zostały na atrakcyjnych kolażach, przedstawiających na pierwszym planie aktywnych ludzi oddających się swym nierutynowym pasjom.

W ramach poszczególnych sekcji serwisu można m.in. wskazać swój ulubiony produkt poprzez głosowanie w zabawie „Hate or love”, czy spróbować swoich sił w grze nawiązującej do popularnych, miejskich zawodów rowerowych „Alley cat”.

Strategia obecności marki online, zakłada również aktywne wykorzystanie kanału social media – przygotowany został specjalny Fan Page na portalu Facebook. Agencja byss.pl planuje systematycznie wdrażać kolejne elementy kampanii promującej markę Original Source.

Cieszymy się, że projekt realizowany dla Original Source niesie ze sobą przesłanie, które promuje naturalny, ale pozbawiony sztampy, styl życia. Cała strategia marki opiera się na selling-line „Nie zawiera rutyny”. Kampanię wprowadzającą produkty Original Source na polski rynek rozpoczęliśmy od akcji typu teaser, prowadzonej zarówno na www.niezawierarutyny.pl, jak i na profilu marki na Facebooku, a teraz przystępujemy do wdrożenia w życie kolejnych elementów przyjętej strategii. Od kwietnia w ramach serwisu dostępna będzie gra z atrakcyjnymi nagrodami „Alley Cat” – symulator popularnych, wielkomiejskich wyścigów na rowerach typu „ostre koło” – mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl.

Wybraliśmy agencję byss.pl ze względu na bardzo duże doświadczenie w realizacji kampanii interaktywnych. W szczególności ważne dla nas było indywidualne i niesztampowe podejście. Zdajemy sobie sprawę, że innowacyjne kosmetyki Original Source, które proponujemy naszym klientom, wymagają szczególnej strategii marketingowej. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z agencją byss.pl, a pierwsze efekty wdrażania tej strategii, szczególnie serwis dedykowany marce, przerósł nasze oczekiwania – mówi Michał Drozd, Brand Manager Original Source. Nasze produkty dedykowane są aktywnym ludziom, którzy poszukują nowych produktów, opartych na naturalnych składnikach. Linia Original Source to propozycja przełamująca rutynę kosmetyków, które znamy ze sklepowych półek – delikatnych i nijakich – tłumaczy Drozd.

Innowacyjne kosmetyki Original Source są dostępne od 1 kwietnia w drogeriach Rossmann. Kampania reklamowa wprowadzająca markę na rynek, trwa obecnie w Internecie – za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy zeddigital.pl. Więcej informacji na stronie www.originalsource.pl oraz http://www.facebook.com/NieZawieraRutyny.

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu