Mniami.pl i ARBOinteractive razem

Serwis o tematyce kulinarnej Mniami.pl rozpoczął współpracę z Grupą ARBOinteractive w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej. Według danych Google Analytics w ostatnim miesiącu portal zanotował 13000 unikalnych użytkowników oraz ponad 80000 odsłon.

Na Mniami.pl dostępne są wszystkie standardowe formy reklamowe,  reklama video oraz wiele form niestandardowych. Grupę docelową stanowią mężczyźni i kobiety w wieku od 17 do 60 lat, którzy uwielbiają gotować, cenią swój czas (serwis podjął partnerską współpracę ze sklepem internetowym, dzięki czemu można dokonać zakupów potrzebnych składników bez wychodzenia z domu), ale jednocześnie są aktywni w społecznościach internetowych.

Witryna poprzez dołączenie do sieci ARBOnetwork  jest dostępna w pakietach: ARBOkobiety, ARBOlifestyle oraz ARBOspołecznośći. Mniami.pl można znaleźć w ofercie sieci reklamy wideo V2Media i sieci reklamy behawioralnej behavia, a także systemu reklamy intekstowej SmartContext.

„Mniami.pl jest serwisem kulinarnym w nowym wymiarze. Oprócz przepisów i porad kulinarnych znajdziemy tu wyszukiwarkę potraw według posiadanych produktów, ofertę zakupów online oraz elementy social’owe i interaktywne. Świeże spojrzenie twórców na serwis kulinarny może zaowocować stworzeniem aktywnej społeczności użytkowników wokół Mniami.pl” – mówi Maryna Matarewicz, Deputy Buying Director w ARBOinteractive.

„Ofertę reklamową Mniami.pl kierujemy m.in.: do firm z branży FMCG, producentów oraz sprzedawców sprzętu AGD. Dużą zaletą serwisu jest możliwość dokonywania zakupów online w sklepie partnerskim, dzięki czemu firmy z branży FMCG poprzez działania niestandardowe mają możliwość sprzedaży konkretnych produktów” – mówi Krzysztof Herod, Prezes Zarządu firmy realizującej projekt.

Mniami.pl to serwis kulinarny, który posiada dużą bazę przepisów oraz łatwą w obsłudze wyszukiwarkę („wpisz co masz w lodówce a my przedstawimy możliwe potrawy”, a także możliwość stworzenia menu na cały tydzień oraz listy zakupów i bezpośredniego jej zamówienia w partnerskim sklepie internetowym). Oprócz podstawowych funkcji w portalu można znaleźć szereg informacji, ciekawe artykuły poświęcone ważnym wydarzeniom kulinarnym, recenzje książek kulinarnych, a także porady dietetyczne. Serwis stawia na interakcję, dlatego użytkownicy mogą dodawać własne przepisy oraz wypowiadać się na forum. Serwis powstał 1 marca 2011 roku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu