Tele5 podwoi nakłady na programming

Stacja Tele5 podwoi w tym roku swoje inwestycje programowe w stosunku do ub.r. Już wkrótce na antenie kanału zobaczyć będzie można premierowe filmy i seriale. Jest to kolejny etap planu Tele5 na najbliższe lata, związanego z poprawą oferty programowej i zwiększeniem oglądalności.

Jak mówi Grzegorz Skupniewicz, dyrektor finansowy Tele5: „Kanał w tym roku inwestować będzie między innymi w produkcje własne powstające we współpracy z dużymi producentami. Pod koniec marca br. ruszył reality show „Kurczak na ostro”, produkowany przez Endemol Polska. Jesienią stacja planuje wprowadzenie dwóch takich programów”.

„Chcemy nadal tworzyć stację ogólno rozrywkową, mamy nadzieję robić to coraz lepiej i stać się zauważalną alternatywą dla istniejących już stacji o podobnym profilu. Mamy wiele ciekawych pomysłów, zarówno na własne produkcje, jak i na programy licencyjne.” dodaje Piotr Borys – dyrektor programowy stacji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu