Spółki giełdowe wybierają systemy Comarch

„Już ponad 30 spółek giełdowych z różnych branż używa systemów do zarządzania Comarch” – pod takim hasłem na łamach dzienników Parkiet i Puls Biznesu od 21 marca 2011 roku trwa kampania informacyjna, promująca rozwiązania Comarch CDN XL i Comarch Business Intelligence. Skierowana jest ona do właścicieli, prezesów i kadry menadżerskiej spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych oraz na NewConnect.

– Pomysł na kampanię narodził się po spotkaniu z potencjalnym klientem – spółką planującą debiut giełdowy, poszukującą oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. Firma, aż do spotkania ze specjalistą Comarch, była przekonana, że jest skazana na bardzo drogi i ponad miarę rozbudowany system zagranicznego producenta, gdy tymczasem rozwiązania oferowane przez Comarch wykorzystuje już ponad 30 spółek giełdowych. Postanowiliśmy ten fakt zakomunikować, aby uświadomić przedsiębiorcom możliwość inwestycji w referencyjne, niezawodne i przede wszystkim tańsze oprogramowanie polskiego producenta o silnej pozycji rynkowej – mówi Gabriela Nadczuk, kierownik Działu Marketingu Sektora ERP firmy Comarch.

– System Comarch CDN XL, będący najpopularniejszym systemem klasy ERP na polskim rynku, co roku wybiera ponad 400 nowych klientów, w tym również spółki giełdowe. Rozwiązania analityczne Comarch Business Intelligence stanowią uzupełnienie możliwości systemu ERP. O wyborze oprogramowania Comarch przesądza funkcjonalność porównywalna z systemami wiodących światowych dostawców,dostępna w korzystnej cenie, a także realny wpływ klienta na kształt rozwiązania, na którym opierał się będzie jego biznes – mówi Edyta Kozek, Business Development Manager ERP. – Referencje spółek giełdowych z różnych branż i sektorów rynku potwierdzają, że oprogramowanie Comarch odpowiada wysokim standardom oraz wymaganiom firm dynamicznie działających na giełdzie – dodaje Edyta Kozek.

Wśród giełdowych klientów Comarch CDN XL oraz Comarch Business Intelligence znajdują się między innymi takie znane marki jak Skotan SA, Euromark Polska SA, Monnari Trade SA, Pamapol SA czy firma Enion SA wchodząca w skład Grupy Tauron. Korzyści, jakie spółki te czerpią dzięki pracy na systemach Comarch, można poznać dzięki multimedialnej prezentacji przygotowanej na potrzeby kampanii i zamieszczonej na stronie internetowej www.ERPdlaBranz.pl.

W kampanii zdecydowano się również na podkreślenie branżowości rozwiązań Comarch, ponieważ według raportu „2011 Report Middle Management as Business Software Influencers” przygotowanego przez Inlevel to jeden z najważniejszych czynników przesądzających o ostatecznym wyborze rozwiązania IT.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu