Sephora otworzyła swoją 82 perfumerię w Polsce w Galerii Słonecznej w Radomiu

W dniu dzisiejszym Sephora, wiodąca sieć wyjątkowych perfumerii wywodząca się z Francji oraz lider sprzedaży kosmetyków selektywnych na rynku polskim, otworzyła swoją 82 perfumerię w Polsce w Galerii Słonecznej w Radomiu.

1 Michał Dominik, SephoraPerfumeria o powierzchni 250 m2 zlokalizowana na parterze centrum handlowego jest pierwszym salonem perfumeryjnym Sephora w Radomiu. Z okazji otwarcia dla klientów centrum handlowego przygotowano liczne atrakcje i promocje. Wszystkie osoby, które odwiedzą perfumerię Sephora w dniu otwarcia Galerii Słonecznej, mogą skorzystać z 20% zniżki na cały asortyment. Dodatkowo do niedzieli (10 kwietnia) włącznie można zapoznać się z najnowszymi trendami kosmetycznymi oraz skorzystać z bezpłatnych profesjonalnych porad i usług w zakresie makijażu.

„Perfumeria Sephora, którą otworzyliśmy dzisiaj w Galerii Słonecznej w Radomiu jest już naszym 82 salonem perfumeryjnym w Polsce. W 2011 roku planujemy kolejne otwarcia w największych miastach Polski” – powiedział Michał Dominik, prezes Sephora Polska i Czechy. „Jestem przekonany, że także mieszkańcom Radomia udzieli się niezwykła atmosfera panująca w naszych perfumeriach i regularnie będą odwiedzać nasz salon perfumeryjny w Galerii Słonecznej w poszukiwaniu nowinek kosmetycznych, profesjonalnej porady oraz inspiracji” – dodał Michał Dominik.

Perfumeria Sephora w Galerii Słonecznej jest otwarta siedem dni w tygodniu: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 9.00 do 21.00, w piątki i soboty od 9.00 do 22.00 oraz w niedzielę od 10.00 do 20.00.

Sephora to unikalna koncepcja sprzedaży kosmetyków obecna na polskim rynku od 12 lat. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Każdy sklep zaprojektowany jest jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. To wszystko, w połączeniu z dbałością o każdy szczegół, wyróżniającą się estetyką wnętrz, elegancką kolorystyką i muzyką tworzoną przez światowej sławy DJ-ów, powoduje, że zakupy w perfumeriach Sephora są dla klientów prawdziwą przyjemnością.

Sukces Sephora został osiągnięty dzięki nadaniu priorytetu takim wartościom, jak: jakość, innowacyjność, emocjonalność i kreatywność. Kreując trendy w świecie kosmetyków, Sephora jako pierwsza sieć, wprowadziła do szerokiej dystrybucji marki „doktorskie”, opracowane przez najlepszych lekarzy z dziedziny chirurgii estetycznej, np. dr Brandt, Sampar, StriVectin.

Z kolei jako ekspert w dziedzinie makijażu Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny blog „Make up w wielkim mieście”, który jest dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/.

Według badań GfK Polonia z czerwca 2010 r. Sephora posiada najbardziej wyróżniający się wizerunek spośród wszystkich perfumerii obecnych na rynku polskim i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą zasady i konwenanse.

Sephora została założona we Francji w 1970 r., a od 1997 r. jest częścią Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji w dziedzinie produktów luksusowych. Marki LVMH wyróżnia doskonałe rzemiosło, kreatywność i wizjonerstwo, a także innowacyjność. Ucieleśniają one świat marzeń i fantazji oraz wyszukania i elegancji. W Polsce Sephora prowadzi 82 perfumerie w największych miastach.

Więcej informacji na temat firmy pod adresem www.sephora.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu