Joanna Nowakowska odpowiada za relacje z mediami w At Media. Dział marketingu At Media wzmacnia szeregi

Joanna Nowakowska dołączyła do działu marketingu At Media, domu sprzedaży mediów tematycznych. Na nowo utworzonym w strukturze stanowisku press officera będzie odpowiadała m.in. za współtworzenie polityki informacyjnej spółki oraz relacje z mediami.

Joanna Nowakowska przeszła do At Media z redakcji „Media & Marketing Polska” („MMP”), gdzie przez ponad 6 lat pracowała jako dziennikarz. Pisała m.in. na temat reklamy telewizyjnej, rynku domów mediowych i branży out of home. Na przełomie 2007/2008 r. podczas przerwy w pracy w „MMP” odbyła staż w brytyjskim magazynie branżowym „Media Week”. Współpracowała wówczas także z działem marketingu Jetix (obecnie Disney XD) na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.

Joanna Nowakowska jest absolwentką Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji marketing medialny i PR. Studiowała także socjologię na UW, a obecnie jest słuchaczką studiów polityki monetarnej i systemu finansowego na PAN.

W nowej roli Joanna Nowakowska raportuje do Wojciecha Kowalczyka, dyrektora marketingu At Mediów.

W dziale marketingu At Mediów pracuje obecnie 14 osób, co oznacza, że w ostatnim roku podwoił on zatrudnienie.

źródło/autor: At Media

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu