Evolution Media Net rozpoczyna współpracę z Tro Media

Sieć reklamowa Evolution Media Net rozpoczęła współpracę z Tro Media, spółką notowaną na NewConnect i zarządzającą kilkunastoma serwisami internetowymi. W ramach współpracy Evolution Media Net będzie odpowiadać za sprzedaż powierzchni reklamowej większości serwisów Tro Media.

Tro Media to notowana na NewConnect spółka z obszaru nowych technologii, która specjalizuje się w zarządzaniu serwisami internetowymi, sprzedażą powierzchni reklamowej i działalnością inwestycyjną w obszarze Internetu. Do sieci reklamowej Evolution Media Net dołączy jedenaście serwisów działających w ramach Tro Media: ajo.pl, gram24.pl, cscenter.pl, nastek.pl, vista.pl, oc-forum.org, smstown.pl, programs.pl, kanciapa.pl, kinomaniak.pl i bokser.org.

Łączny zasięg serwisów, które dołączają do oferty sieci wynosi 1 800 000 użytkowników (tzw. real users) a liczba odsłon stanowi ponad 13 milionów (page views). Serwisy wzmocnią ofertę reklamową Evolution Media Net w obszarze takich kanałów tematycznych jak Technology&Internet, Men’s World, Enterta!ment, Sport, Teenagers oraz Big City Life.

Tro Media to dobry partner biznesowy, który konsekwentnie realizuje swoją strategię inwestycyjną w nowe serwisy i portale nie zapominając o rozwoju aktualnego portfolio. Serwisy, które na mocy umowy dołączyły do naszej sieci to ciekawe i mocne punkty w swoich kategoriach. – komentuje Karol Kowalski, Head of Publisher Services w Evolution Media Net.

Umowa z Tro Media została zawarta na czas jednego roku. Wcześniej spółka współpracowała w zakresie reklamy z siecią IDMnet.

źródło/autor: Evolution Media Net

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu