Były zarząd Telecom Media zakłada agencję mobilną Yellow Hat

Yellow Hat to podmiot stworzony przez byłych zarządzających spółką Telecom Media, również działającą w sektorze usług mobilnych – Sławomira Szymańskiego, byłego prezesa zarządu Telecom Media oraz Łukasza Mroczka, byłego członka zarządu tej spółki.

Yellow Hat jest agencją, której zadaniem jest wyposażać firmy i ich marki konsumenckie w mobilne media, dodając do marketing-miksu interaktywność, multimedia cyfrowe, personalizację, lokalizację i wszystkie te aspekty, które są charakterystyczne dla nowoczesnego medium, jakim jest telefon komórkowy, smartfon czy tablet.

Yellow Hat, bazując na doświadczeniu zespołu zarządzającego, opracował pakiet usług i rozwiązań technologicznych, który dostarczy marketerom narzędzia do efektywnego wykorzystania telefonu komórkowego w ich działaniach reklamowych.

Szczególną uwagę agencja poświęca tworzeniu i oferowaniu cross-mediowych rozwiązań mobilnych, pozwalających na dodanie interakcji do klasycznych mediów, takich jak Out-Of-Home. Dzięki tym rozwiązaniom będzie możliwe zaangażowanie konsumenta w intensywną i długotrwałą interakcję z marką i jej przekazem reklamowym.

Innym obszarem, w którym agencja oferuje swe usługi są narzędzia służące do budowania programów lojalnościowych z wykorzystaniem mobilnych technologii oraz zwiększania sprzedaży.

„Według raportu „Internet Trends 2010” opublikowanego przez Morgan Stanley Research, liczba smartfonów na świecie przekroczy w 2012 roku liczbę komputerów PC. Jest to dla nas wyraźnym sygnałem, że urządzenia mobilne stanowić będą w niedługim czasie wiodący kanał komunikacji z konsumentem. Dodatkowo dzięki popularności smartfonów i sklepów takich jak AppStore i Android Market zmieniły się zachowania i zainteresowania konsumentów, którzy poszukują dziś informacji i rozrywki w AppStorach i w serwisach społecznościowych. Wszystko to sprawia, że marketerzy potrzebują nowych narzędzi do zaspokajania tych potrzeb oraz do budowania kampanii zawierających nieodzowny dziś element zaangażowania konsumenta. Naszą misją jako Yellow Hat jest, aby im to dostarczyć” – powiedział Łukasz Mroczek, v-ce prezes agencji.

„Naszym celem jest stać się w ciągu 2 lat w Polsce liderem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z dziedziny mobilnej reklamy i marketingu w komunikacji z konsumentem.” – dodaje Sławomir Szymański, prezes agencji.

źródło/autor: Yellow Hat

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu