KAST COMMUNICATION odświeża swoją markę

Znana pod dotychczasową nazwą agencja KAST COMMUNICATION odświeża swoją markę. Nowe logo firmy, nowa strona internetowa, zmodyfikowana nazwa agencji oraz szersza oferta dostosowana do bieżących zapotrzebowań rynkowych – to wszystko umacnia pozycję KASTCOM PR & EVENTS na rynku branżowym.

Zmiany wizerunkowe podyktowane są również zmianami kadrowymi na szczeblu zarządzającym. Do agencji dołączył Jarosław Skarżyński – ekspert motoryzacyjny, były kierowca rajdowo-wyścigowy. W KASTCOM PR & EVENTS zajął stanowisko Events & Multimedia Directora.

W chwili obecnej, agencja poszerzyła swoja ofertę m.in.: o produkcję filmową i fotograficzną, a także szkolenia medialne dla firm i osób indywidualnych. Specjalną ofertę przygotowała dla klientów z branży motoryzacyjnej, chcąc w perspektywie zbudować liczne grono zadowolonych zleceniodawców. Nowa strona agencji dostępna będzie jeszcze w kwietniu tego roku, pod adresem: www.kastcom.pl. Od zeszłego tygodnia funkcjonuje także profil firmy na Facebook’u, na którym użytkownicy informowani będą o bieżących projektach agencji, prowadzonej rekrutacji, czy praktykach. Od kwietnia tego roku, agencja stała się oficjalnym partnerem Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

„Cieszę się, że dołączyłem do tak prężnie rozwijającej się agencji. Wierzę, że wniosę wiele pozytywnej energii, a moja wiedza motoryzacyjna i doświadczenie eventowe przełożą się na satysfakcje i zadowolenie kolejnych, wspaniałych Klientów” – ocenia Jarosław Skarżyński, partner biznesowy.

KASTCOM PR & EVENTS cieszy się uznaniem klientów od 2009 roku. Od początku swojej działalności współpracuje z Panią Jolantą Kwaśniewską, założycielką i Prezesem Fundacji „Porozumienie bez Barier”. Agencji zaufała również m.in. szkoła języków obcych w stanie relaksu – firma SITA Sp.z.o.o. oraz Akademia Tańca Sulewscy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu