Wiosenna kampania marek Redanu

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Top Secret, Troll i Drywash. Reklamy znajdują się na siatkach wielkoformatowych w wybranych miastach Polski oraz magazynach modowych i kobiecych, do których dołączone są inserty. Internetowe konkursy promujące najnowszą kolekcję stanowią uzupełnienie kampanii.

Wraz z początkiem kwietnia w centrum Warszawy i Poznania znalazły się siatki wielkoformatowe promujące kolekcje marki Top Secret. Przy wyborze lokalizacji siatek wielkoformatowych została uwzględniona ich widoczność oraz umieszczenie w istotnym ciągu komunikacyjnym, co gwarantuje duże dotarcie do odbiorców. Wykorzystane w kampanii billbordowej nośniki, są umieszczone na drogach dojazdowych do centrów handlowych, w których znajdują się sklepy sieci Top Secret i Top Secret&Friends.

Do magazynów Twój Styl, Hot moda&shopping oraz Avanti dodatkowo dołączono specjalne kupony uprawniające do 50 zł zniżki przy zakupach powyżej 150 zł w sklepach Top Secret, Troll, Top Secret&Friends oraz sklepie on-line. Reklamy wizerunkowe znajdują się w kwietniowych tytułach pism kobiecych i modowych: Elle i Viva Moda. Kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach segmentu modowego zapewnia szeroki zasięg i dotarcie do odpowiedniej grupy czytelników, stanowiącej również klientelę marek Top Secret, Troll i Drywash.

W Internecie kampania ma formę konkursu „Wybieraj-ubieraj-wygrywaj”. Uczestnicy, którzy na stronie sklepu internetowego skompletują strój na konkretną okazję zostaną nagrodzeni 25% rabatem na zakupy oraz będą mieli możliwość wygrania bonów o wartości 50 zł. Konkurs będzie komunikowany m.in. na licznych portalach modowych oraz na facebooku na fun page Top Secret&Friends. Uzupełnieniem kampanii są lokalne działania na terenie centrów handlowych oraz działania promujące program Collection Club .

„Założeniem naszych działań reklamowych jest poinformowanie klientów o najnowszej ofercie opartej o światowe modowe trendy oraz zachęcenie ich do odwiedzenia sklepów, a przez to zwiększenie sprzedaży. Wiosenna kampania podkreśla atrakcyjność i świeżość naszych kolekcji, a wybrane nośniki reklamowe dostosowane są do stylu życia i zainteresowań klientów naszych marek.” – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A.

Zaplanowane do końca kwietnia działania reklamowe, skoncentrowane są głównie na marce Top Secret. Kampania promuje najnowsze, dostępne już w sklepach kolekcje, wpisujące się w aktualne trendy mody.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu