UPC promuje nową ofertę dla biznesu

Pod hasłem „Twoje potrzeby. Nasze zobowiązanie” 4 kwietnia ruszyła nowa kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC skierowaną do klientów biznesowych. Jej celem jest poinformowanie o nowej ofercie dopasowanej do potrzeb klientów z segmentu SOHO, która dostępna jest także od dziś. Kampania obejmie telewizję i Internet.

UPC Biznes to najszybsze łącze internetowe o przepustowości aż do 120 Mb/s, linie telefoniczne z nawet 1500 minutami w abonamencie na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz bogata oferta kanałów telewizyjnych dla biznesu.

Dziś widzowie TVN 24, TVN CNBC, TVP Info i TVN Warszawa będą mogli zobaczyć pierwsze 30-sekundowe spoty. Kampania widoczna jest także w Internecie, m. in. w postaci bannerów na portalach twoja-firma.pl, money.pl, e-parwnik.pl, onet.pl i wp.pl.

Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Media Vest. Kreacją kampanii zajęła się agencja Pompidou. Spot stworzony przez Mechaniczną Pomarańczę, do obecnej oferty biznesowej zaadaptował Deepflame.

Kampania obejmuje także materiały BTL, takie jak ulotki i plakaty. Materiały BTL przygotowała agencja Arip.

Kampania będzie trwała do 21 kwietnia br.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu