Telewizyjna kampania Cukru Królewskiego

Przez cały marzec w telewizji publicznej, TVN oraz Polsat, Cukier Królewski prowadził kampanię billboardową. Jej celem było poinformowanie jak największej liczby konsumentów o przyznaniu marce Cukier Królewski godła Złoty Laur Konsumenta 2010. Kampania rozszerzona została również o prasę.

1 Beatrycze Grela, Cukier Królewski, Złoty Laur Konsumenta 2010Bohaterem spotów telewizyjnych był Stańczyk – brand hero marki. Informował w nich o wyróżnieniu dla Cukru Królewskiego i dziękował za nie telewidzom. Billboardy można było oglądać przed programami telewizji śniadaniowej: „Pytanie na Śniadanie”, „Kawa czy herbata” oraz przed pogodą w „Dzień Dobry TVN”. Spoty widzieli z pewnością również miłośnicy serialu „Pierwsza miłość” oraz wielbiciele popularnych programów: „Ewa Gotuje” i „Kocham Cię, Polsko”. Strony sponsorskie w kolorach Cukru Królewskiego pojawiły się również w prasie kobiecej oraz kulinarnej.

Pierwsze miejsce w konkursie Laur Konsumenta 2010 to dowód ogromnego uznania, jakim cieszy się Cukier Królewski na polskim rynku. Jesteśmy dumni z zaufania, jakim konsumenci obdarzają nasze produkty. Chcemy podzielić się tą informacją z jak najszerszą grupą osób, dlatego przeprowadziliśmy w mediach kampanię informacyjną. Działania te mają na celu wsparcie wizerunku marki Cukier Królewski, tak by była najsilniejszą marką cukru w Polsce – powiedziała Beatrycze Grela – Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Wewnętrznej.

Kampania billboardowi w telewizji to nie pierwsza przygoda Cukru Królewskiego ze szklanym ekranem. Kilkakrotnie produkty tej marki pojawiały się już w programach telewizyjnych o tematyce kulinarnej m.in. w: „Ewa Gotuje”, czy kuchni porannego programu „Dzień Dobry TVN”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu